הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ הודיע על מחליפו של ראש הסגל ג'ון קלי
מיק מולבאני, מי שמכהן כיו"ר משרד הניהול והתקצוב של הבית הלבן, יתמנה לתפקיד החשוב במקום הגנרל קלי שיעזוב בסוף השנה. באופן רשמי הוא מונה לתפקיד ראש הסגל בפועל, אך גורם בממשל מסר כי אין זה רמז לכהונה קצרה

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הודיע לפני זמן קצר כי מיק מולבאני, יו"ר משרד הניהול והתקציב של הבית הלבן, ישמש מעתה כראש הסגל של הבית הלבן במקום ג'ון קלי, שיעזוב את התפקיד בתום השנה הקרובה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיק מולבאני, יחליף את ג'ון קלי (צילום: Getty Images)

 

ההחלטה של טראמפ מגיעה לאחר שורה של סירובים מצד המועמדים הקודמים שלו, לרבות ראש הסגל של סגן הנשיא, ניק איירס, ולשעבר מושל מדינת ניו ג'רזי, כריס כריסטי. "אני נרגש להודיע שמיק מולבאני יחליף את הגנרל ג'ון קלי כראש הסגל של הבית הלבן", כתב טראמפ בציוץ הנשיאותי.

עוד צייץ הנשיא כי "מיק עושה עבודה נהדרת בממשלתי, אני מצפה בקוצר רוח לעבוד איתו בתפקידו החדש", הוא אמר. באופן רשמי, מולבאני ימונה להיות ראש הסגל בפועל, אך לא ברור אם מדובר ברמז לכהונה קצרה. "הוא ראש הסגל בפועל, שזה אומר שהוא ראש הסגל בפועל. הוא נבחר כי הנשיא מסתדר איתו", סיפר גורם בכיר בממשל. 

כאמור, מוקדם יותר היום סירב כריס כריסטי להתמנות לתפקיד. בהצהרה שפרסם כתב כריסטי: "זה כבוד גדול לדעת שהנשיא שוקל את מועמדותי בחיפושיו אחר ראש מטה חדש. עם זאת, אמרתי לנשיא שעתה זה לא זמן טוב עבורי ועבור משפחתי לקחת עלינו את המשימה הרצינית הזו. על כן, ביקשתי מהנשיא שלא ימשיך להביא אותי בחשבון בשיקולי המינוי לתפקיד".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE