הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אדם אחד נעצר בעקבות תיעוד מאיים על חב"ד נורת' הוליווד
זמן קצר לפני כניסת השבת נראה רעול פנים אוחז במצ'טה מול מרכז חב"ד. בידו השנייה הוא אחז בפלאפון ונראה כאילו הוא תיעד את עצמו מאיים על המקום. חשוד אחד נעצר יותר מיממה לאחר מכן, וככל הנראה הוא לוקה בנפשו. הקהילה המקומית עדיין לא שקטה

תיעוד של רעול פנים עומד מול מרכז חב"ד בנורת' הוליווד כשהוא אוחז במצ'טה שהופץ ביום שישי ברשתות החברתיות הוביל לחשש בקרב חברי הקהילה היהודית באזור. כעת יכולים תושבי האזור לנשום לרווחה לאחר שאתמול (שבת) הודיעה המשטרה המקומית כי אדם אחד נעצר בפרשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רעול פנים ואוחז במצ'טה. התיעוד שעורר את הסערה

בתמונות שהופצו ברשתות החברתיות נראה האיש כשהוא מחזיק את הסכין הארוכה מול השלט של חב"ד נורת' הוליווד בצורה מאיימת. עוד נראה בתמונה כי האיש מחזיק מכשיר פלאפון וייתכן כי הוא מצלם את עצמו.

"התמונה הזאת מאוד מטרידה", אמר הרב נחמן אבנד, "אדם עם חרב שעומד מול בית כנסת עם פנים מכוסות כמו שהוא עמד, זה מאוד מדאיג".

 

"תמונה מטרידה". האיש נראה כאילו הוא מצלם את עצמו

האירוע החל ביום שישי אחר הצהריים. הרב אבנד אומר כי חבר בקהילה צילם את התמונה ושלח אותה לשאר. אנשי חב"ד יצרו קשר עם המשטרה מייד, מתוך חשש אמיתי לביטחון הקהילה.

"אנחנו לא חושבים שיש לזה קשר למישהו כאן. אנחנו באמת לא יודעים מיהו. זה נראה כאילו הוא רצה למחות על משהו, אבל אנחנו לא בטוחים על מה", הוסיף הרב.

זה לא האירוע הראשון בחודשים האחרונים שאיים על קהילת צפון הוליווד. בחודש נובמבר, אדם אחד נעצר לאחר שמשך באלימות את פאותיהן של נשים אורתודוכסיות בזמן שהן הלכו לבית הכנסת.

הרב אבנד ציין כי החשוד שנתפס לאחר האירוע נעצר בחשד לפשע שנאה, וייתכן כי הוא לוקה בנפשו. "בכל פעם שהדברים האלה קורים, זו קריאת השכמה עבור כולם, וזה שם אותנו על הקצה. אבל אנחנו לא חיים בפחד ואנחנו חייבים להמשיך האלה", הוסיף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE