הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חשודים בשוד מזוין הובילו למרדף משטרתי
בשעות הצהריים שדדו חמישה גברים חנות שעונים בפסדינה, דבר שהוביל למרדף רכוב שהסתיים רק בשעות הערב בהוליווד. 3 מהחשודים ננשכו ע"י כלב משטרה, אקדח נמצא לאחר שנזרק מהמכונית. עובד בחנות השעונים נפצע באורח קל

בתום מרדף רכוב שערך כשעה וחצי, אמש הצליחה משטרת לוס אנג'לס לעצור חמישה חשודים בשוד מזוין של חנות שעונים בפסדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד החשודים בעת מעצרו, ורגעי הבריחה מהמכונית בהוליווד (צילום: אן. בי. סי. 4)

 

תחילת האירוע בשעה 4:00 אחר הצהריים, אז התקבל דיווח על שוד אלים בחנות שעונים ברח' הולי, כך על פי סגן חבייאר אגילר ממשטרת פסדינה. על פי החשד, ארבעה מתוך חמשת החשודים נכנסו אל בית העסק כאשר אחד מהם, לכל הפחות, היה חמוש באקדח. הם גנבו כמות גדולה של שעוני יוקרה ונמלטו מהמקום, אך לא לפני שהם פצעו באורח קל את אחד העובדים.

 

המכונית בעת הבריחה מהמשטרה, בשעות אחר הצהריים בפסדינה (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

דיווח על האירוע הועבר ברשת הקשר של המשטרה, ובתוך זמן קצר שוטר שנסע לאורך כביש מהיר מס' 210 זיהה מכונית הדומה לתיאור שהתקבל על מכונית המילוט מהשוד. כאשר השוטר סימן לנהג לעצור בצד הדרך, הוא סירב ונמלט, ובכך החל המרדף. בנוסף למשטרת פסדינה, גם ה-LAPD ושוטרי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) השתתפו במרדף, שנע בין תחומי השיפוט השונים. בסופו של דבר המכונית נעצרה בהוליווד, בסמוך לצומת השדרות מלרוז ונורמנדי. חמשת החשודים יצאו מהמכונית והחלו לברוח באופן רגלי.

המשטרה הציבה מחסומים ולמעשה כיתרה את החשודים בשכונה, ותוך זמן קצר ארבעה מהם נעצרו. החשוד החמישי נעצר כעבור שעה קלה. שלושה מהחשודים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שננשכו ע"י כלב גישוש שסייע במאמצי האיתור. כל החמישה נעצרו בסופו של דבר ע"י משטרת לוס אנג'לס, ואחד השוטרים אף מצא אקדח שהחשודים זרקו מהמכונית בעת המרדף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE