הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המיסים נחשפים: תושבי ניו יורק משלמים מסי סלולר מהגבוהים בארה"ב, והם רק עולים
זאת, למרות הירידה במחירי השירותים הסלולריים בעקבות התחרות העזה בתחום. מבין המדינות השונות באמריקה, ניו יורק נמצאת במקום החמישי בגובה המסים על סלולרי

הטלפונים החכמים כבר הפכו למוצר בסיסי עבור רובנו, אך נראה שבניו יורק, המדינה מנצלת את העובדה הזאת כדי לעשות עוד כמה דולרים על חשבון משלמי המסים. ניו יורק מטילה את מסי הטלפונים הסלולריים בין הגבוהים ברחבי ארצות הברית. כך עולה מדוח חדש שפורסם לאחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחירי החבילות בירידה, אבל המסים רק עולים (צילום:Shutterstock)

על פי המחקר, משפחה ממוצעת בניו יורק, שמחזיקה בארבעה מכשירים סלולריים, משלמת מאה דולר בחודש למיסים על שירותים אלחוטיים. הממוצע הארצי עומד על 27 דולרים בחודש בלבד.

"סך הכל, תושבי ניו יורק נמצאים במקום החמישי בשכלול מסי המדינה והמסים על הטלפונים הסלולריים", נכתב בדוח. תוספת המיסים לתושבים יכול להגיע עד 25 אחוזים מחשבון הטלפון.

כאמור, ניו יורק נמצאת "רק" במקום החמישי, כאשר במקום הראשון נמצאת אילינו, עם מסים בגובה של 27 אחוזים, אחריה אלסקה ו-וושינגטון עם 26 אחוזים, אחריהן נברסקה עם 25.5 אחוזי מס, ואחריה ניו יורק, עם 25.2 אחוזי מס בלבד.

באופן מפתיע, המיסים רק עולים למרות שמחירי הבסיס של הטלפונים החכמים הולך ויורד בשל התחרות העזה בין חברות הסלולר השונות.

"מאז 2008, התשלום הממוצע עבור לקוח ברשת הסלולרית ירד מרמה של 50 דולר לחודש ל-38.66 דולרים בלבד - ירידה של 23 אחוזים. באותו זמן, מסי הסלולר עלו מ-15.1 אחוז לרמה של 19.1 - עליה של 26 אחוזים", כך על פי הדוח.

אז מדוע למעשה תושבי ניו יורק משלמים כל כך הרבה? "ישנן הרבה רשויות מוניציפליות שמטילים מסים כאלה", אמר סקוט מאקי, כלכלן ואחד מעורכי הדו"ח. הוא ציין כי בנוסף לכך, גם מסי המכירה בניו יורק גבוהים, ועומדים על 8.44 אחוזים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE