הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפקד משטרת ניו יורק: נערכים ללגליזציה, חוששים מנהגים תחת ההשפעה
מפקד המשטרה אמר כי הוא יודע שהלגליזציה בדרך, אך הוסיף שאין ברשותו בדיקת סמים אמינה לנהגים. הוא גם חושש לגורל כלבי הסמים, שעשויים לצאת לפרישה מוקדמת

מפקד משטרת ניו יורק אמר אתמול (ראשון) כי הוא יודע שהלגליזציה צפויה להגיע בקרוב לתפוח הגדול - אך הוא מודאג כיצד הדבר ישפיע על הנהגים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אין בדיקה אמינה לזה". נהג מעשן מריחואנה, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

"המשטרה יודעת שזה מגיע", אמר נציב המשטרה ג'יימס אוניל בראיון ברדיו, "מה אנחנו הולכים לעשות עם כל מי שצעיר מגיל 21?" תהה, והוסיף כי "מה שהכי מדאיג אותי הוא נהיגה תחת השפעת מריחואנה, בגלל שאין בדיקה אמינה לזה".

"אז אנחנו בוחנים את זה ונצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי לוודא שאנחנו שומרים על ביטחון התושבים. אנחנו פועלים יחד עם לשכת ראש העירייה, ועם כמה סוכנויות שיכולות לסייע בנושא", הוסיף.

ביום שישי הביע אוניל חשש שונה, שלגליזציה של מריחואנה תשלח את כלבי הסמים שמשרתים במשטרה לפרישה מוקדמת. במשטרת ניו יורק יש 12 כלבים שמאומנים כדי להתריע כאשר הם מריחים סמים לא חוקיים, או ליתר דיוק מריחואנה.

ראש העירייה ביל דה-בלאזיו אמר יום לפני כן לראשונה כי הוא תומך בלגליזציה, אך הוא מתעקש שהוא לא יאפשר למריחואנה להיות נשלטת על ידי אינטרסים של תאגידים. הדברים של דה-בלאזיו באים רק ימים אחדים לאחר שהמושל קואומו הודיע כי הוא רוצה שהמחוקקים במדינה יהפכו את המריחואנה לחוקית בשנת 2019.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE