הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ילד שני מת החודש בחזקת רשויות ההגירה
כמעט שלושה שבועות לאחר שג'קלין קאאל בת השבע מתה, מת גם ילד בן שמונה מאותה מדינה, שאזרחיה מוכנים לחצות אלפי מילין כדי לברוח ממנה לעתיד טוב יותר

רשויות ההגירה של ארה"ב הודיעו היום (שלישי) כי ילד בן שמונה מגואטמלה מת במעצר הסוכנות למכס והגנת הגבולות (CBP) סמוך לאחר חצות היום לפנות בוקר. זהו הילד השני שמת במעצר רשויות ההגירה האמריקאיות החודש, לאחר הילד ג'קלין קאאל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגיעו עד הגבול, רק כדי למות עם חצייתו (צילום: Shutterstock.com)

 

CBP מסרה כי הילד הפגין "סימנים למחלה אפשרית" ונלקח עם אביו לבית חולים באלאמוגורדו שבניו מקסיקו. שם הוא אובחן כסובל מהתקררות וחום, קיבל טיפול תרופתי ושוחרר מבית החולים. באותו ערב החזירו אנשי ה-CBP לבית החולים כשהוא סובל מבחילות ומקיא ללא הרף. הוא הלך לעולמו שעות ספורות לאחר מכן.

מוקדם יותר החודש מתה ילדה בת 7 מגואטמלה במעצר רשויות ההגירה לאחר שנעצרה על ידי אנשי משמר הגבול. גופתה של ג'קלין קאאל הוטסה שלשום (ראשון) לנמל התעופה הבינלאומי בגואטמלה סיטי והתקבלה על ידי נציגי משרד החוץ של המדינה הכושלת. שרידיה יועברו לקהילת הילידים המרוחקת ראקסרוהא, בה נולדה.

ג'קלין צעדה לארה"ב בשיירת מבקשי ההגירה יחד עם אביה, נרי גילברטו קאאל, וחצתה למעלה מאלפיים מייל מביתה שבצפון גואטמלה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. היא חגגה את יום הולדתה השביעי בדרכים, בתקווה להגיע לארה"ב בשלום.

 

 

 

לאחר שנעצרו בגבול, סיפר אביה לאחד מסוכני משמר הגבול כי הילדה חולה ומקיאה. היא הוטסה בסופו של דבר לבית חולים באל-פאסו שבטקסס, שם מתה ממחלתה למחרת. שני המקרים, גם אם היו בעצם טרגדיות שאיש לא יכול היה למנוע, מסבים את תשומת הלב בחזרה לטיפולו של ממשל טראמפ במהגרים קטינים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE