הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזעזע: קשישה יהודייה הותקפה באלימות בביתה בברוקלין
לובוב פיינשטיין בת ה-87 ברחה מברית המועצות והיגרה לארה"ב, ובשנים האחרונות חלה הידרדרות במצב הבריאותי. בבוקר יום שלישי היא פתחה את דלת ביתה כי חשבה שמדובר בטיפול הסיעודי, אך אלמוני תקף אותה וגרם לה לחבלות קשות בראש

לובוב פיינשטיין, אישה יהודייה בת 87 ותושבת ברוקלין, נשדדה באלימות בתוך דירתה בקוני איילנד בבוקר יום שלישי, כך על פי משטרת ניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האישה שהותקפה, לובוב פיינשטיין (צילום: מש' פיינשטיין)

 

על פי החשד, האירוע החל בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי ב-Haber Houses, בניין דיור ציבורי של ה-NYCHA. הקשישה הוכתה בפניה והתוקף השחיתה את ביתה.

קרובי משפחה של פיינשטיין סיפרו שהיא היגרה מרוסיה בשלהי שנות השמונים. עוד סיפרו כי היא סובלת מבעיות בריאותיות רבות ונזקקת לסיעוד ביתי. התקיפה אירעה ככל הנראה לאחר שהיא פתחה את הדלת תוך כדי מחשבה שמדובר באותו טיפול שאליו היא זקוקה. למרות העובדה שנחבלה בראשה, בדיקת CT לא הראתה ממצאים חריגים והיא צפויה להתאושש מפצעיה.

 

 

המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד, אך בשלב זה היא רק יודעת לומר שהוא לבש חולצה ומכנס שחור בעת התקיפה המזעזעת. בלשי ה-NYPD נצפו באזור דירתה של פיינשטיין כשהם מחפשים אחר מצלמות אבטחה של בתים או בתי עסק שאולי צילמו את החשוד. לא ידוע אם דבר נגנב מהבית, ועל כן המשטרה מתקשה לייחס מניע לאירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE