הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק פרסמה תיעוד של החשוד בתקיפת קשישה יהודייה בביתה
24 שעות לאחר התקיפה האלימה בברוקלין, הבוקר פורסם תיעוד של החשוד, גבר ממוצא אפרו-אמריקאי בשנות ה-40 לחייו. "סייעו לנו להפיץ את התמונה כדי להוריד את הפושע הזה מהרחובות!", כתב בכיר ב-NYPD

יממה לאחר הפרסום כי לובוב פיינשטיין בת ה-87 הותקפה באלימות בביתה בברוקלין, הבוקר פרסמה ה-NYPD את תיעוד החשוד, כפי שנתפס במצלמות האבטחה של בית הדירות ברובע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד נכנס לבניין ועולה במעלית אל דירתה של לובוב פיינשטיין (צילום: משטרת ניו יורק / מש' פיינשטיין)

 

"האיש הזה מבוקש בגין תקיפה אלימה ושוד של קשישה בדירתה בברוקלין בבוקר חג מולד. סייעו לנו להפיץ את התמונה כדי להוריד את הפושע הזה מהרחובות!", כתב טרנס מונהאן, בכיר במשטרת ניו יורק.

 

היציאה והכניסה של החשוד אל הבניין בברוקלין (צילום: משטרת ניו יורק)

 

אם אתמול עוד היה ספק באשר למניע של החשוד, הבוקר המשטרה מסרה כי הוא חיפש אחר דברי יוקרה כגון תכשיטים. כזכור, אתמול סיפרו קרובי משפחה של פיינשטיין שהיא היגרה מרוסיה בשלהי שנות השמונים. עוד סיפרו כי היא סובלת מבעיות בריאותיות רבות ונזקקת לסיעוד ביתי. התקיפה אירעה ככל הנראה לאחר שהיא פתחה את הדלת תוך כדי מחשבה שמדובר באותו טיפול שאליו היא זקוקה.

 

החשוד נכנס לבניין ועולה במעלית (צילום: משטרת ניו יורק)

 

החשוד תואר כגבר ממוצא אפרו-אמריקאי בשנות ה-40 לחייו בעל זקן ושפם. בעת התקיפה הוא לבש מעיל כהה, חולצה שחורה ונעליים שחורות. בתיעוד ניתן לראות אותו מסתובב עם מזוודה שחורה על גלגלים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE