הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השופטת רות ביידר גינסבורג שוחררה לביתה לאחר ניתוח להסרת גידול סרטני
חמישה ימים לאחר שנודע שעברה ניתוח להוציא את הגידול, הבוקר הודיעה מחלקת הדוברות של ביהמ"ש העליון כי השופטת שוחררה לביתה, שם תמשיך בהתאוששות עד ההתכנסות הבאה של הערכאה המשפטית הגבוהה במדינה, דבר שצפוי לקרות בשבוע הבא

רות ביידר גינסבורג, שופטת בית המשפט העליון של ארצות הברית, שוחררה אתמול מבית החולים והגיעה לביתה להמשך ההתאוששות לאחר שעברה ניתוח להסרת גידול סרטני, כך על פי מחלקת הדוברות של הערכאה המשפטית הגבוהה במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השופטת רות ביידר גינסבורג (צילום: רויטרס)

 

"השופטת גינסבורג שוחררה אתמול ומחלימה בביתה", אמרה קאת'י ארברג, דוברת ביהמ"ש העליון, בהודעה שנמסרה הבוקר לעיתונות. כזכור, גינסבורג עברה בשבוע שעבר ניתוח להוציא שני גידולים מהריאה השמאלית שלה.

רק לפני קצת יותר מחודש אושפזה גינסברג לאחר שנפלה במשרדה ושברה שלוש צלעות. יממה לאחר מכן היא כבר הופיעה בציבור במהלך טקס ההשבעה של השופט ברט קבנאו. בשנת 1999 היא עברה ניתוח להסרת גידול מהמעי הגס, ועשור לאחר מכן עברה טיפולים לאחר שאובחנה כחולה בסרטן הלבלב.

 

השופטת רות ביידר גינסבורג (צילום: AP)

 

גינסבורג, שופטת יהודייה וליברלית, הפכה לאחד הסמלים במערכת המשפט האמריקאית לאחר שמוקדם יותר השנה חגגה 25 שנות כהונה בבית המשפט העליון. בעבר טענה השופטת כי תמשיך בכהונתה עד שהיא תרגיש שהיא אינה מסוגלת למלא את התפקיד, אך לאחרונה ציינה שהיא רואה את עצמה ממשיכה בכהונה בחמש השנים הקרובות, לכל הפחות. 

כעת תתמקד גינסבורג בהחלמתה לקראת ההתכנסות הבאה של ביהמ"ש העליון, ביום שישי הבא, ה-4 בינואר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE