הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ענקית הלבוש נוטשת את סניף הדגל בניו יורק
ככל הנראה על רקע העלייה במחירי השכרת שטחי מסחר במנהטן, הנהלת גאפ הודיעה כי תפנה את הסניף בשדרה החמישית של מנהטן. נתוני נדל"ן לאזור זה מצביעים על מחיר ממוצע של קרוב ל-3,000 דולר לרגל רבוע

ענקית הביגוד, גאפ, הודיעה השבוע כי היא עתידה לנטוש את חנות הדגל שלה בשדרה החמישית של מנהטן, וזאת מתוך כוונתה "להתרכז אך ורק בסניפים הרווחיים ביותר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסניף המדובר שייסגר בעוד פחות מחודש (צילום: גוגל מפות)

 

מדובר בחנות הגדולה של החברה במידטאון (לאורך השדרה החמישית בין הרחובות 53 ו-54), ובה שלוש קומות של ביגוד והנעלה. החברה הודיעה שהיא תעזוב את המקום בתוך פחות מחודש, כלומר שהחנות עצמה תיסגר ב-20 בינואר. החברה לא אישרה את הדבר, אבל גובה השכירות ההולך וטופח הוא ככל הנראה הסיבה שעומדת מאחורי נטישת סניף הדגל.

 

 

על פי מועצת הנדל"ן של ניו יורק (Real Estate Board of New York), מחירי השכירות באזור שבו שוכנת החנות עומדים על ממוצע של 2,973 דולר לרגל רבוע. מומחים לנדל"ן מסבירים כי הצעד של גאפ מצטרף לזה של חברות רבות במסגרתה החברה בוחנת מחדש את מיקומי הסניפים, בייחוד בערים יקרות כמו ניו יורק.

גאפ מחזיקה כיום ב-705 סניפים בארה"ב, וזאת בנוסף ל-513 סניפי Banana Republic ו-969 סניפי Old Navy, שני מותגים הנמצאים תחת בעלותה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE