הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על מה היא בדיוק אסרה? מייגן מרקל השתתפה באירוע הציד המסורתי של משפחת המלוכה
הדוכסית מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון הציגו חזית משפחתית הרמונית למרות הצטברות דיווחים על הקרע שנוצר בין שני הזוגות, ובין שתי הדוכסיות בפרט. האם אפשר להודות על כך לרוח הכריסמס?

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, מייגן מרקל והנסיך הארי הציגו חזית מאוחדת ונינוחה מתמיד, כשהשתתפו באירועי הציד המסורתי של משפחת המלוכה. זאת, למרות הדיווחים על הסכסוך בין שני הזוגות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בנוסף, אי אפשר היה להתעלם מכך שמרקל השתתפה באירוע, למרות הדיווחים, לפיהם היא אסרה על הארי לקחת חלק במסורת המגעילה, שכוללת ירי בציפורים. האם היא ויתרה על העקרונות שלה לטובת איחוד משפחתי?

האירוע נערך ב-Wood Farm, קוטג' שנמצא בבעלות משפחת המלוכה באחוזת סנדרינגהם, שם מבלה הנסיך פיליפ את רוב זמנו מאז שפרש. מקור פנימי אמר, כי המתיחות בין שני הדוכסיות התפוגגה, "כל האירוע היה רגוע להפליא וכולם היו במצב רוח טוב. למרות שהוא כבר לא יכול לירות, הנסיך פיליפ אוהב להשתתף באירוע וכך גם המלכה".

עוד הוסיף המקור, כי "המלכה תשמח על שקייט ומייגן הסדירו את הבעיות ביניהן ושהשנה הסתיימה כשכל המשפחה יחד בהרמוניה". המקור אמר כי מרקל לא מנעה בעדו של הארי מהשתתפות באירוע המסורתי וכי הדיווחים היו שגויים.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE