הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוסיה הודיעה על מעצר אזרח אמריקני בחשד לריגול
שירות הביטחון הפנימי הודיע כי האיש נעצר ביום שישי, וכי נפתח נגדו תיק פלילי. ההודעה באה יום לאחר שהנשיא פוטין אמר לטראמפ כי רוסיה מוכנה לשבת לשולחן הדיונים "על מגוון רחב של נושאים"

שירות ביטחון הפנים של רוסיה הודיע היום (שני) כי הוא עצר אזרח אמריקני החשוד בריגול במוסקבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"רוסיה מוכנה לדון בנושאים רבים". נשיא רוסיה ולדימין פוטין (צילום: Shutterstock)

השירות, או ה-FSB, אמר כי האמריקני נעצר ב-28 לחודש והוסיף כי נפתח נגדו תיק פלילי. בהודעת השירות לא נמסר שום פרט בנוגע לאופי הריגול, לכאורה.

לא פורסמו פרטים על זהותו של האיש.

אתמול שלח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכתב למקבילו האמריקני פוטין לכבוד חג המולד. הוא כתב לטראמפ כי רוסיה מוכנה לשבת לשולחן הדיונים על "מגוון רחב של נושאים". זאת, לאחר כמה ניסיונות כושלים לערוך פסגה חדשה בין הצדדים.

בסוף נובמבר, ביטל הנשיא טראמפ תכניות להיפגש עם פוטין בשולי ועידת G20 בבואנוס איירס, בשל אירוע בו פתחו כוחות רוסיים באש על הצי האוקראיני - ולקחו אותם בשבי.

השניים לא הצליחו גם לקיים פגישה מעמיקה בשולי טקס סיום מלחמת העולם בפריז. למעשה, השניים נפגשו לאחרונה רק בחודש יולי האחרון בהלסינקי.

"הנשיא פוטין הדגיש כי יחסי ארצות הברית - רוסיה הם הגורם החשוב ביותר בשמירה על היציבות האסטרטגית והביטחון העולמי", נכתב בהודעה של הקרמלין. "הוא אישר כי רוסיה פתוחה לדיונים עם ארצות הברית על מגוון רחב של נושאים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE