הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע ירי המוני נמנע בזכות ערנותם של עובדי מסעדה
חמוש נכנס במהלך סוף השבוע למסעדה בטקסס ושאל היכן ממוקמת כנסייה ספציפית. עובדי המקום לא התבלבלו והזעיקו את המשטרה, שעצרה את החשוד. בחקירתו סיפר שהוא "רצה להגשים נבואה". האקדח שהיה ברשותו נגנב ימים ספורים קודם לכן

בהלה גדולה נרשמה במהלך סוף השבוע בעיר סגווין (טקסס), הממוקמת כ-35 מזרחית מהעיר סן אנטוניו, וזאת בעקבות מעצרו של גבר שעל פי החשד תכנן לבצע אירוע ירי המוני בכנסייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משטרת סגווין, אילוסטרציה (צילום: משטרת סגווין)

 

תחילת האירוע בבוקר יום ראשון, אז הגיע החשוד, טוני אלברט בן ה-33, לאחת ממסעדות העיר. צוות המקום הבחין שהוא חמוש באקדח, דבר שכיח ביותר בטקסס. אך התנהגותו העלתה את חשדם של הצוות, וזאת בנוסף לעובדה ששאל היכן ממוקמת הכנסייה הבפטיסית הראשונה בעיירה וידור. צוות העובדים לא ידעו כיצד להגיב לאיש, שכן העיירה ממוקמת כ-250 מייל מזרחית מסגווין.

לכן הזעיקו את המשטרה, והסתבר ששוטר שלא היה בתפקיד נכח באזור והיה הראשון שהגיע למסעדה. אלברט, תושב העיר יוסטון, נעצר והואשם באחזקה לא חוקית של כלי נשק (הוא עבריין מורשע, ולכן אסור לו להחזיק אקדח באופן חוקי). כאשר החוקרים שאלו לגבי כוונתיו בכנסייה, השיב כי הוא "רצה למלא נבואה".

 

החשוד, טוני אלברט בן ה-33: "רצה למלא נבואה" (צילום: משטרת סגווין)

 

בדוח המעצר נכתב כי אלברט החזיק בתחמושת נוספת בתיקו ושהוא לבש בגדי הסוואה. בהמשך נמצא כי האקדח נגנב מבית בעיירה וידור, אך לא ברור אם אלברט אחראי על כך באופן ישיר. במשטרה לא שכחו לציין לטובה את עובדי המסעדה שהזעיקו את הכוחות ומנעו, ככל הנראה, אסון גדול. "אנחנו אסירי תודה לאותם אזרחים שמפקחים עין ועוזרים לנו לשמור על הקהילה", כתבה המשטרה בדף הפייסבוק שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE