הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברוס וויליס עושה 'בלתי שביר', שוב: הפעם בסרט ההמשך, Glass
אחרי Unbreakable ו-Split, שבים וויליס וסמואל ל. ג'קסון אל המסך בסרט האחרון בטרילוגיית Eastrail 177, שיצר הבימאי מ. נייט שאלמאן

ב-18 בינואר תמצאו את סרט המתח עם גיבורי על, Glass, ברשימת הסרטים החדשים שיגיעו לבתי הקולנוע. מדובר על סרט ההמשך השלישי בסדרת הסרטים של הבימאי, מ. נייט שאמלאן, שאחראי על Unbreakable (2000) ועל Split (2016). הסדרה ידועה גם בשמה, טרילוגיית Eastrail 177.   

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גם הפעם ברוס וויליס מככב עם דמותו של דיוויד דאן, המוכר בכוחותיו העל טבעיים מהסרט הראשון בסדרה. לצדו נראה את סמואל ל. ג'קסון, שמגלם את אלייז'ה פרייס, הידוע בכינויו מיסטר גלאס. יחד איתם מככבים גם ספנסר טריט קלארק ושארלין וודוורד, שמגלמים את תפקידיהם הבלתי שבירים.

ג'יימס מק'אבווי מגלם את קווין וונדל קרומב, ואניה טיילור-ג'וי, מגלמת את קייסי קוק, הדמות היחידה בסדרה ששרדה מפגש עם ה-Beast. השניים ישובו אל הדמויות שלהם, הנתונות בפיצול זהויות. אל כולם יצטרפו גם שרה פאולסון ואדם דיוויד תומפסון.

צפו בטריילר:



רק נזכיר, כי בסופו של הסרט האחרון, Split, מיסטר גלאס מוצא את דאן כשהוא רודף אחר זהותו העל אנושית של של קרומב, זהות ה-Beast. בין השניים מתנהלת סדרה של מפגשים אלימים, בעוד שנוכחותו המעורפלת של מיסטר גלאס הופכת למשמעותית אחרי שנחשף, כי בידה סודות בעלי השפעה רבה על שני הגברים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE