הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלונות יוקרה וכרטיסי טיסה: צעירה חשודה במעילה של עשרות אלפי דולר
השבוע פרסם משרד השריף של מחוז ונטורה (דר' קליפורניה) כי עצר תושבת לוס אנג'לס בת 29 בחשד שגנבה מעל ל-60 אלף דולר ממלכ"ר בו התנדבה. המשטרה: "היא פשוט הייתה רושמת סכום, הולכת לבנק שלה ומפקידה את הצ'ק"

מנדי ניס בת ה-29, תושבת שכונת ווסט הילס שבלוס אנג'לס, נעצרה בחשד למעילה של מעל ל-60 אלף דולר ממוסד ללא כוונת רווח (מלכ"ר) באזור קמאריו, כך הודיעה השבוע משטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודה, מנדי ניס (צילום: משרד השריף של מחוז ונטורה)

 

המעצר בוצע ב-21 בדצמבר בתום חקירה סמויה שחשפה כי ניס, שהתנדבה בארגון "Topa Topa Flywheelers Antique Gas Engine and Tractor Club" בתור רואה חשבון. על פי ההודעה של סטיב קרופניק ממשרד השריף של מחוז ונטורה, ניס התנדבה בארגון בין אפריל לאוקטובר וגנבה לא פחות מ-63,000 דולר.

מדובר במלכ"ר שמלמד על החקלאות, והארגון שם לו למטרה לרכוש ציוד חקלאי ישן ולהחזיר אותו למצב תקין. בתי ספר רבים מהאזור מבקרים במטה הארגון ולמדים על צורות החקלאות הקיימות. בחודש אוקטובר האחרון החלו מספר עובדי המלכ"ר להבחין שכספים רבים חסרים, ועל כן הם פנו למשטרה. משטרת קמאריו ערכה חקירה סמויה במשך יותר מחודשיים, והחוקרים גילו כי ניס נהגה לכתוב לעצמה צ'קים מהחשבון של הארגון. "היא פשוט הייתה רושמת סכום, הולכת לבנק שלה ומפקידה את הצ'ק. היא קנתה כרטיסי טיסה, לנה במלונות יוקרה, הלכה למשחקי בייסבול של הדודג'רס, הופעות ועוד", סיפר קרופניק.

 

חברי המלכ"ר פורסם כלי חקלאיים באחד מבתי הספר באזור (צילום: פייסבוק)

 

היא חזרה על פעולה זו שוב ושוב עד אשר החשבון התרוקן. "עד שחברי המלכ"ר פנו אלינו, היא כבר בזבזה להם את כל הכסף", אמר קרופניק. כאמור, היא נערצה לפני כעשרה ימים וביהמ"ש קבע לה שחרור בערבות בגובה 10,000 דולר. היא שוחררה וצפויה לשוב לבית המשפט לדיון הראשוני בעניינה, דיון שיערך ב-28 בינואר במחוז ונטורה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE