הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בכוונה אתן לכל היהודים את התרופות הלא נכונות": רופאה פוטרה מעבודתה בעקבות פוסטים אנטישמיים
דפי הפייסבוק והטוויטר של ד"ר לארה קולאב מלאים בגידופים וקללות כנגד ישראל והעם היהודי בכלל, והשבוע נודע שבית החולים בקליבלנד החליט לפטרה. "האמונה שלה בשום פנים ואופן אינה מייצגת את האמונה שלנו", כתבה הנהלת המוסד הרפואי

רופאה פוטרה מעבודתה בבית חולים בעיר קליבלנד (אוהיו) לאחר שנחשף כי היא העלתה פוסטים בעלי תוכן אנטישמי אל הרשתות החברתיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר קולאב על רקע אחד הפוסטים היותר שערורייתיים שלה (צילום: פייסבוק)

 

השבוע אישרה חברת "קליבלנד קליניק", רשת של בתי חולים ומרפאות באזור אוהיו, כי ד"ר לארה קולאב בת ה-27 עזבה את עבודתה במקום בחודש ספטמבר, לאחר שעבדה שם במשך חודשים ספורים. 

באחד מהמקרים, היא העלתה פוסט לדף הפייסבוק שלה ובו כתבה שהיא "בכוונה תיתן לכל היהודים את התרופות הלא נכונות". היא אף כתבה "yahood" ולא "jews", בדומה לצורה שבה מבטאים את המילה בערבית.

 

אמירות אנטישמיות נוספות, על רקע מקום עבודתה לשעבר (צילום: טוויטר / וויקיקומנס)

 

הנהלת בית החולים מסרה כי "האישה המדוברת כבר אינה מועסקת ע"י קליבלנד קליניק. האמונה שלה בשום פנים ואופן אינה מייצגת את האמונה של הארגון שלנו. אנו מאמינים בגיוון, הכללה ותרבות של בטיחות", כלשון ההודעה.

 

דבריה המקוממים של הרופאה (צילום: טוויטר)

 

חרף העובדה שפוטרה מבית החולים, טרם נשלל ממנה הרישיון לעסוק במקצוע. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית בקליבלנד, הרישיון שלה בתוקף עד שנת 2021, אך יתכן שהיא תועמד בפני וועדת משמעת בעקבות חשיפת הפרשה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE