הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחדל אבטחתי? 10% מעובדי ה-TSA לא הגיעו למשמרת
בזמן שההשבתה הפדרלית נכנסה ליומה ה-31, יותר ויותר עובדי אבטחה בנמלי התעופה במדינה בוחרים שלא להגיע למשמרת. למרות זאת, זמני ההמתנה נותרו כפי שהיו לפני ההשבתה. "רבים מהעובדים מדווחים שהם אינם מסוגלים להגיע מטעם מגבלות השכר", כתב ה-TSA בהודעה שפורסמה מוקדם יותר היום

אחד מכל עשרה עובדים של מנהל הבטיחות בתעבורה (TSA) ששובץ אתמול (ראשון) למשמרת באחד מנמלי התעופה ברחבי ארה"ב בחר שלא להגיע לעבודה בשל "מגבלות כספיות", כך על פי הודעה שנמסרה מהמנהל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"הנתונים של אתמול מצביעים על היעדרות לא מתכוננת של 10% מהעובדים ברמה הלאומית, וזאת לעומת 3.1% בלבד בתאריך זה לפני שנה. רבים מהעובדים מדווחים שהם אינם מסוגלים להגיע מטעם מגבלות השכר", נכתב בהודעת המנהל. כזכור, כבר לפני כשבועיים החלו לדווח ראשי ה-TSA ברחבי המדינה על היעדרות ממושכת של עובדים, שלא זוכים לשכר זכר להשבתת הממשל הפדרלי.

עוד נכתב בהודעת ה-TSA כי "למרות ההיעדרות המשמעותית של מספר לא מבוטל של עובדים, זמני ההמתנה בבידוק הביטחוני עומדים באופן ממוצע על כ-30 דקות", בדיוק כפי שהיו לפני ההשבתה. ב-TSA בחרו לציין באופן מפורש את הסכנה הטמונה בהמשך ההשבתה ואי-תשלום שכר העובדים.

הוחלט לפרסם את הנתונים ברמה הלאומית ולא לפרט לגבי שדה תעופה כזה או אחר, וזאת מטעמי ביטחון. "אנחנו מבקשים שלא לציין נתונים מדויקים לגבי שדות התעופה שתחת פיקודכם", כתבו בכירים ב-TSA למנהלים האזורים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE