הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
2 רופאים הועזבו בעקבות פרשת הלידה של אישה בתרדמת
החברה לא ציינה באופן מפורש כי האחריות בידיהם, אך הודיעה כי "שני רופאים שהיו אחראים על הטיפול של קורבן התקיפה המינית כבר אינם מספקים שירותים רפואים למטופלים שלנו". דובר החברה: "נעשה ככל הנדרש על מנת להשיב את אמון הציבור"

 

פחות מחודש לאחר שנחשפה הפרשה בה אישה השרויה בתרדמת מזה 14 שנים ילדה תינוק בעת אישפוזה במוסד רפואי באריזונה, היום נודע כי שני רופאים שהיו אמונים על הטיפול בה שוחררו מתפקידם וכבר אינם מועסקים ע"י החברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המרפאה בה התרחשה התקיפה המינית (צילום: סי. בי. אס.)

 

כמה ימים לאחר פרסום הפרשה הוחלט במרפאה שנמצאת בבעלותה של חברת Hacienda HealthCare לבצע בדיקות דנ"א לכלל הגברים שעובדים במקום, אולם תוצאות הבדיקות לא נחשפו. כאמור, היום נודע כי שני רופאים שוחררו מהמקום בשל הפרשה.

על פי הודעת החברה, אחד הרופאים התפטר והשני הושעה מתפקידו. בשלב זה הוחלט שלא לפרסם את זהותם, אך הדבר עשוי לקרות אם וכאשר יוגשו כתבי אישום. "שני רופאים שהיו אחראים על הטיפול של קורבן התקיפה המינית כבר אינם מספקים שירותים רפואים למטופלים שלנו", נמסר מדובר החברה. עוד נמסר כי "ברצוננו להביע התנצלות נוספת ולשלוח את תנחומינו למטופלת ולמשפחתה. נעשה ככל הנדרש על מנת להשיב את אמון הציבור למטופלים, למשפחותיהם ולקהילה כולה", כלשון ההודעה.

לפני שבועיים בדיוק התפטר ביל טימונס, מנכ"ל המרכז הרפואי בה מאושפזת האישה. זהותה של האישה שילדה לא נחשפה, אך בתקשורת המקומית דווח כי האישה שייכת לקהילת הילידים אמריקאים. הדובר של שבט אפאצ'י בסן קרלוס, טרי רמבלר, אמר השבוע כי "כאשר נאלצים לאשפז אדם למוסד כזה, אתה סומך על המטפלים כי המטופל הוא פגיע ונזקק לעזרה. לצערי, לא היינו צריכים לסמוך על אחד המטפלים והוא ניצל אותה. כולי תקווה שצדק יעשה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE