הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נדחתה ההצבעה בנוגע להתייקרות התחבורה הציבורית
תושבי התפוח הגדול כבר הכינו את עצמם לגל ההתייקרות לכלל שירותי התחבורה הציבורית, אולם ברגע האחרון ההצבעה נדחתה כדי שה-MTA תוכל לשקול חלופות. תושבים דורשים להתנות את ההתייקרות בהגעת ה-MTA ליעדים מסוימים

היום בבוקר הייתה אמורה להתקיים הצבעה בוועדת ה-MTA, הרשות שאחראית על התחבורה הציבורית בניו יורק, בנוגע להתייקרות הנסיעות, אולם בסופו של דבר החליטו חברי הוועדה לדחות את ההצבעה על מנת לאפשר להם לשקול אופציות נוספות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כרטיסי ה-Metrocard שכל תושב ניו יורק מכיר (צילום: Shutterstock)

 

על הרצון של ה-MTA לייקר את הנסיעות דיווחנו בחודש נובמבר האחרון, אז חשף רוברט פורן, מנכ"ל הכספים של הרשות, כי "מחיר הנסיעה יתייקר בלפחות 4% החל מחודש מרץ 2019".

גל ההתייקרות היה משפיע על כמעט כל נוסעי הרכבת התחתית, הרכבות הבין-עירוניות, האוטובוסים ויתר השירותים. כך למשל, הנסיעה ברכבת התחתית צפויה הייתה לעלות ל-3.00 דולר (מ-2.75 דולר).

ההתייקרות חלה גם על מינויים שבועיים או חודשיים, לדוגמה כרטיס שבועי לנסיעות ברכבת תתייקר בדולר, מ-32 ל-33. מינוי שבועי לאוטובוסים של העיר יתייקר מ-59.50 דולר ל-63 דולר ואילו המינוי הבלתי מוגבל בנסיעות במשך חודש צפי היה לעלות מ-121 דולר ל-127 דולר.

כאמור, ההצבעה נדחתה בשל לחץ הציבור שדורש לראות שיפור ניכר בשירות ה-MTA לפני שזו תדרוש יותר כסף. אחת ההצעות שעלתה לאחרונה היא להציב ל-MTA יעדי שירות, לדוגמה דיוק טוב יותר בזמני הנסיעות, ורק אז תתאפשר ההתייקרות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE