הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דמוקרט ורפובליקן פועלים יחד כדי לקדם הצעת חוק למען בעלי חיים
קידום הצעת החוק נעשה על ידי שני מחוקקים משתי המפלגות היריבות. במידה ויאושר, החוק צפוי לסגור חורים שקיימים בחוקים שנהוגים כיום. עם זאת, הציד הוחרג ממנה

שני מחוקקים - דמוקרט ורפובליקן - משתפים פעולה יחד למען בעלי החיים. השניים הגישו הצעת חוק שתהפוך את ההתעללות בבעלי חיים לעבירה פדרלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התעללות בחיות תהפוך לעבירה פדרלית. (אילוסטרציה: Shutterstock)

חברי הקונגרס טד דויטש ו-ורן בוכנאן, שניהם מפלורידה, מאמינים כי ה-PACT Act יסגור את הפעמים שקיימים בחוק במשך שנים רבות.

החוק הפדרלי, לדוגמא, אוסר קרבות של בעלי חיים. הוא גם מטיל אחריות על מי שמצלם ומפרסם סרטונים שמתעדים אירועים כאלה.

עם זאת, הצעת החוק החדשה, PACT Act, ראשי התיבות של Preventing Animal Cruelty and Torture (מניעת התעללות ועינוי של בעלי חיים), תרחיב את קשת האישומים בנושא.

בין כיום לכל מדינה יש חוקים רשומים נגד התעללות בבעלי חיים ברמת הגבולות הגיאוגרפיים שלה, אך מה קורה כאשר מבוצעת התעללות בחיות מעבר לקווי הגבול?

במידה והצעת החוק תאושר, הרשויות יוכלו לרדוף אחרי המתעללים בגלל שתהיה להם סמכות פדרלית. הם יוכלו לפתוח בהליכים גם נגד מי שהתעלל בחיות בנכס פדרלי.

"זו חקיקה הגיונית ודו-מפלגתית שנועדה להביא קצת חמלה לחוקי בעלי החיים שלנו", אמר דויטש, חבר המפלגה הרפובליקנית. "פעלנו בעבר כדי לעצור את הטרנד הנוראי של סרטוני התעללות, וכעת הגיע הזמן להגביר את האכיפה נגד מעשים של התעללות ולהפוך אותה לפשע".

תחת הצעת החוק החדשה, אדם עשוי למצוא את עצמו בהליכים משפטיים במידה וימחץ, ישרוף, יטביע, יחנוק, יפגע בחיות או ינצל אותם מינית. עם זאת, כל נושא הציד מוחרג מהצעת החוק.

בהצעת החוק תומכים איגוד השריפים הלאומי וגופים נוספים. מי שיורשע תחת החוק הזה, במידה ויאושרר, יעמוד בפני אישומים פדרליים, קנסות ועד לשבע שנות מאסר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE