הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יגואר F-טייפ החדשה מתייקרת והופכת לאוטומטית בלבד
יצרנית המכוניות הבריטית עורכת מספר שינויים בשוק הצפון אמריקאי ומעתה תציע את הדגם אך ורק עם גיר אוטומטי, רקע נתוני מכירות מאכזבים ביותר. רוב הדגמים אף צפויים להתייקר בקרוב לאלף דולר

דגמי שנת 2020 של מכונית הספורט הבריטית הפופולארית מתייקרים ולא תתאפשר לרכוש את דגמים אלה עם גיר הילוכים ידני, כך על פי היצרנית הבריטית יגואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יקרה יותר ובעלת תיבת הילוכים אוטומטית (צילום: יגואר)

 

ההודעה על ההתייקרות לא הפתיעה רבים, שכן מכוניות לרוב אינן הולכות ונהיות זולות יותר, בייחוד מכוניות ספורט. דווקא ההודעה על כך שרק גיר אוטומטי יורכב בדגמים אלה תפסה את חובבי הרכבים בהפתעה, אולם החברה הסבירה שאחוזים בודדים מהרוכשים ביקשו תיבת הילוכים ידנית.

על פי הנתונים שפרסמה יגואר, 4% מן הרוכשים ביקשו באופן מפורש תיבת הילוכים ידנית. למעשה, הדגם הידני בעל מנוע V6 משנת 2016 היה הדגם המוזל ביותר שהציעה החברה בעבור מכונית הספורט, אך ככל הנראה החברה לא הצליחה להגיע לרף מכירות גבוה כדי להצדיק את המשך קיומו. חשוב להבהיר כי מדובר אך ורק בדגמים שמועברים לצפון אמריקה, ויגואר תמשיך להציע תיבת הילוכים ידנית ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואסיה. 

בנוגע למחיר, הוחלט לבצע התייקרות קלה ובעבור רוב הדגמים מדובר בפחות מאלף דולר. כך למשל, דגם ה-P300 של F-טייפ יעלה 62,625 דולר, התייקרות של 880 דולר. דגם ה-"R" עתיד להתייקר ב-980 דולר ל-102,825 דולר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE