הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב המשפחה נעצר בחשד לרצח אשתו ובנו בשכונת ואלי גלן
השבוע נחשף כי משטרת לוס אנג'לס עצרה את אב המשפחה בחשד שרצח באמצעות שוטגן את אשתו ובנו, משרד התובע הכללי של לוס אנג'לס שוקל לבקש עונש מוות, נבדקת האפשרות שהחשוד ניסה להרוויח כספי ביטוח ממותם של השניים

יותר מחודש עבר מאז אם ובנה נמצאו ללא רוח חיים בדירתם בשכונת ואלי גלן שבלוס אנג'לס, ואתמול חשפה המשטרה כי אב המשפחה הוא החשוד שנעצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורבנות הרצח: נטליה בת ה-39 ובנה אלכס בן ה-13 (צילום: מש' גלוקובסקי)

 

מדובר בוויקטור גלוקובסקי, אזרח שעובד בשירות משטרת לוס אנג'לס. על פי ה-LAPD, גלוקובסקי כלל לא נחשד במעשה בתחילת החקירה, והוא זה שהזעיק את כוחות המשטרה לאחר שטען ששב הביתה ומצא את אשתו ובנו בן ה-13 ללא רוח חיים.

רק לפני כשבוע המשטרה הסכימה לפרסם את שם ההרוגים, נטליה גלוקובסקי בת ה-39 ואלכסנדר גלוקובסקי בן ה-13. החשוד שיתף פעולה עם החוקרים בשעות שלאחר הרצח, אולם החקירה הובילה את הבלשים בחזרה אליו. המשטרה חשפה שהיא עצרה את גלוקובסקי בימים האחרונים, אך לא הסכימה לומר מה קישר אותו לפשע המזעזע.

 

זירת הרצח בלוס אנג'לס, דצמבר 2018 (צילום: אן. בי. סי.)

 

עם זאת, מכתב האישום שהוגש כנגד החשוד ניתן ללמוד שככל הנראה מדובר בניסיון לקבל במרמה כספי ביטוח חיים. בכתב האישום מופיעים שני סעיפים של רצח, והתביעה בתיק הוסיפה סעיף של "נסיבות מיוחדות" וטוענת שהוא ארב למשפחתו והרג אותם באמצעות רובה מסוג שוטגן.

ב-5 בפברואר גלוקובסקי יובא בפני שופט במחוז לוס אנג'לס, ואם יואשם הוא עלול להישלח למאסר עולם או עונש מוות. משרד התובע הכללי של מחוז לוס אנג'לס טרם החליט אם לבקש להטיל עונש מוות, אך המשרד גם לא שלל את האפשרות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE