הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גבול ארה"ב-מקסיקו: סוכל ניסיון הברחה של סמים במשקל 3,700 פאונד
מבצע משותף של מספר גופי אכיפת חוק הוביל לתפיסתם של שני כלי רכב שניסו להכניס את הסחורה לאריזונה. בהמשך הודיעה המשטרה כי מדובר בסמים בשווי 2 מיליון דולר. שלושה חשודים נתפסו, אחד הצליח לברוח

ימים בודדים לאחר הדיווח לפיו הרשויות סיכלו ניסיון הברחה של 250 פאונד של סמים מסוג פנטניל, היום נודע כי הרשויות באריזונה סיכלו ניסיון הברחה של סם מסוג מתאמפטמין ומריחואנה כאשר סך שווי השוק של מה שהוחרם נאמד על כשני מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך דחסו המבריחים את כמות הסמים העצומה אל תוך הטנדרים (צילום: משרד השריף של מחוז מריקופה)

 

מדובר בתפיסת סמים שנעשתה בזמן שהתנהל מבצע משותף של משרד השריף של מחוז מריקופה (אריזונה) וסוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP). על פי ההודעה שנמסרה, הסוכנים שהשתתפו במבצע "הבחינו בשני טנדרים באזור העיירה הילה-בנד שמנסים לעקוף מחסום כאשר פנו למדבר וכיבו אורות".

המשטרה הציבה מחסומים בכבישי העפר שאליהם נסעו כלי הרכב, ולבסוף הסוכנים הצליחו לכתר את שני הטנדרים. בשלב זה, ארבעה חשודים החלו במנוסה רגלית, אך רק שלושה מהם אותרו ונעצרו. הם זוהו כחוסה גרסיה לופז, יוני טורס ורובן חימינז, ושלושתם הועברו לבית המעצר של המחוז, שם ימתינו להגשת כתב האישום בגין אחזקת סמים מסוכנים ושינוע חומר לא חוקי.

 

כמות הסמים הגדולה שנתפסה באריזונה (צילום: משרד השריף של מחוז מריקופה)

 

"הבלשים שלנו תיאמו את הפעולה ביחד עם סוכני ה-CBP ועם מספר מסוקים שסייעו במאמצי האיתור", סיפר דובר משרד השריף של מחוז מריקופה. לאחר שהסמים הוחרמו ונספרו, המשטרה מסרה כי מדובר ב-200 פאונד של מתאמפטמין ו-3,500 פאונד של מריחואנה. "זוהי דוגמה מצוינת שראה את העבודה המצוינת שעושים שוטרינו ושותפנו לאכיפת החוק", מסר פול פנזונה, שריף המחוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE