הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוהה טייס המטוס הקל שהתרסק בבית בדרום קליפורניה
טייס המטוס זוהה כשוטר בדימוס בשנות השבעים לחייו, אך ארבעת ההרוגים הנוספים יזוהו רק באמצעות בדיקת דנ"א. חקירת האירוע החלה ועל פי הממצאים הראשונים נראה שהמטוס הגיע לגובה של כ-8 אלף רגל לפני שצנח אל הקרקע

אנותניו פסטיני בן ה-75, תושב העיירה גרדנרוויל (נבדה) ומי ששימש כשוטר במשטרת שיקגו במשך שנים רבות, הוא הטייס שנהרג אתמול במהלך התרסקות של מטוס קל בבית מגורים ביורבה לינדה, כך על פי הרשויות במחוז אורנג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית שניזוק בצורה הקשה ביותר מן האירוע ובו נהרגו ארבעה מיושביו (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

פסטיני היה היחיד על גבי מטוס הססנה 414A שככל הנראה התפרק באמצע טיסה בסביבות השעה 1:45 בצהרי יום ראשון. שברי המטוס התפזרו על גבי שכונה שלמה במה שעדי ראייה כינו "גשם מזעזע של תופת". ארבעה בני אדם, שני גברים ושתי נשים, נהרגו בתוך מבנה אחד שהחל לבעור בעקבות ההתרסקות.

המשרד לחקירת מקרי המוות במחוז ייאלץ לבצע בדיקת דנ"א על מנת לקבוע את זהות ההרוגים, אך "ככל הנראה מדובר באוסף של חברים וקרובי משפחה שהגיעו כדי לצפות במשחק הסופרבול", כך מסר סגן קורי מרטינו ממשרד השריף של מחוז אורנג'. עוד אמר כי "לצערנו, אין ברירה מלבד לבצע בדיקת דנ"א, וזאת מכיוון שנכוו בצורה קשה ביותר".

בשלב זה, אין כל ממצא רשמי בנוגע לסיבת ההתרסקות מאחר שהחקירה רק החלה. עם זאת, מתבררים פרטים חדשים על הטיסה הגורלית. המטוס המריאה בשעה 1:35 משדה התעופה האזורי של פולרטון, עשר דקות לפני שהתרסק ביורבה לינדה. על פי מאיה סמית מהמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB), "המטוס הגיע לגובה של 7,800 רגל לפני שצנח אל הקרקע". החוקרים בודקים מספר כיוונים, לרבות עברו של פסטיני כטייס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE