הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התובע המיוחד המליץ על מאסר ממושך לפול מנאפורט
אמש הגיש רוברט מולר את המלצת הענישה, ומי שעמד בראש הקמפיין של הנשיא טראמפ עלול להישלח ל-24 שנות מאסר ולהידרש לשלם כ-50 מיליון דולר

התובע המיוחד לחקירת התערבותה של רוסיה בבחירות 2016, רוברט מולר, המליץ אמש לביהמ"ש הפדרלי להטיל עונש מאסר בפועל של עד 24 שנים על פול מנאפורט, לשעבר מנהל הקמפיין של הנשיא טראמפ. מעבר למאסר, משרדו של מולר אף המליץ על הטלת קנס כספי של עשרות מיליוני דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנאפורט ביציאה מבית המשפט הפדרלי בשנה שעברה (צילום: Getty Images)

 

אתמול הגיש משרד התובע המיוחד את המלצת הענישה לבית המשפט הפדרליי בווירג'יניה, וזאת פחות מחודש לפני שבית המשפט יצטרך להכריע בסוגייה.

כזכור, מנאפורט הורשע בחודש אוגוסט האחרון בחמישה סעיפים של הונאת מס, סעיף אחד של חוסר דיווח על חשבון בבנק זר ושני סעיפים של מרמה פיננסית. "במשך עשור שלם, מנאפורט עבר על החוק באופן שיטתי. האישומים מראים שהחשוד בחר לפעול בשיטה מתוחכמת כדי להסתיר מיליוני דולרים מהרשויות בארה"ב", נכתב בהמלצה.

מעבר למאסר צפוי של 19-24 שנים, בית המשפט יכול להטיל על מנאפורט קנס של עד 24 מיליון דולר ואף להורות לו לשלם פיצוי של עד 24 מיליון דולר, כך שבסופו של דבר מנאפורט עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח כשהוא נדרש לשלם כ-50 מיליון דולר.

מוקדם יותר השבוע קבע בית משפט פדרלי שמנאפורט מסר תצהירים כוזבים במכוון, קביעה מאפשרת למשרד התובע המיוחד להחמיר עם המלצת עונשו של מנאפורט.

ב-13 במרץ יגיע מנאפורט לבית המשפט על מנת לשמוע אם השופט בתיק מסכים עם המלצת התובע המיוחד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE