הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 הרוגים באירוע ירי בבר בקנקון
4 חמושים פרצו אל בית העסק בשעות הקטנות של הלילה וירו לכל עבר. שני פצועים מאושפזים במצב קשה בבית החולים. הרשויות במדינה סבורות כי מדובר בקרטל סמים שהשתלט על האזור בחודשים האחרונים

חמישה בני אדם נהרגו וחמישה נוספים נפצעו לאחר שחמושים פרצו אל תוך בר ופתחו באש בעיר הנופש המקסיקנית, קנקון, כך הודיעו מוקדם יותר היום (שבת) הרשויות במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, לפנות בוקר בקנקון (צילום: Getty Images)

 

על פי משרד התובע הכללי במדינת קינטנה רו בה שוכנת קנקון, התקיפה הקטלנית אירעה בבר/מועדון לילה בשם La Kuka, הממוקם בסמוך למרכז העיר במרחק כארבעה מייל בלבד מאזור המלונות על חוף הים. לא ברור אם תיירים נכחו במקום בעת האירוע הקשה.

בתקשורת המקומית דווח כי אל זירת האירוע הוזעקו כוחות שיטור וצבא, לרבות המשטרה המקומית והפדרלית. בשלב זה, לא ידוע מה עלה בגורל התוקפים.

עדי ראייה מסרו כי ארבעה בני אדם נכנסו אל הבר חמושים באקדחים וברובים והחלו לירות לכל עבר. הם נמלטו ולמשטרה אין קצה חוט בחקירה. כאמור, חמישה בני אדם נפצעו ושניים מתוכם מאושפזים בבית החולים במצב קשה. 

 

זירת האירוע, לפנות בוקר בקנקון (צילום: Getty Images)

 

בחודשים האחרונים ישנה עלייה גדולה באירועים האלימים בעיר קנקון ובמדינת קינטנה רו כולה, וזאת על רקע דיווחים על השתלטותו של קרטל הסמים Jalisco Nueva Generación באזור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE