הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מראה עיניים יכול להטעות: פרידה קאלו מגיעה למוזיאון ברוקלין, ניו יורק
האם לפריטי הלבוש של קאלו יש חלק בתפישת דמותה כאמנית או שהם מבטאים את הביוגרפיה האישית שלה? התשובות על כך עשויות להשתנות בהתאם למידת האהבה שלכם אליה

עד ה-12 במאי תוכלו להתוודע למרחק אליו הגיעו הישגיה האמנותיים של פרידה קאלו, בתערוכה, Frida Kahlo: Appearances Can Be Deceiving, שמוצגת במוזיאון ברוקלין, שבניו יורק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים






זו לא בדיוק תערוכה המציגה את האמנות שיצרה קאלו. היא אמנם כוללת אוסף של 11 ציורים, בהם דיוקנאות עצמיים ויצירות קיטשיות מהעידן החדש באמנות. אך עיקר התערוכה, בהצגת חייה האמנותיים של הציירת, באמצעות פריטים שונים, כגון חולצות וחצאיות, מחוכים ותומכים שונים שהיא לבשה, לאחר תאונת הדרכים המשתקת שחוותה בנעוריה.

אחת השאלות שסביבה התגבשה התערוכה הזו היא, האם לפריטי הלבוש של קאלו יש חלק בתפישת דמותה כאמנית או שהם מבטאים את הביוגרפיה האישית שלה? התשובות על כך עשויות להשתנות בהתאם למידת האהבה של הצופה לקאלו.



בתערוכה אפשר למצוא גם לא מעט צעיפים ארוגים ורוויי צבע, כמו גם תמונות של האמנים קארל ואן ווצ'טן, אימוגן קאנינגהם, מנואל אלווארז בראבו ואחרים. אלה מצביעים על כך, כי ההישגים האמנותיים האמתיים של קאלו הרחיקו הרבה מעבר לציורים שלה, ובאו לידי ביטוי בביתה, באופנה וביחסיה עם הציבור.

כתובת: at 200 Eastern Pkwy, Brooklyn, New York
טלפון: 718.638.5000
אתר: brooklynmuseum.org

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE