הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבלגאן בשיאו: מכל הנשים טריסטן תומפסון בחר להתעניין בחברה הכי הטובה של הקרדשיאנס
אחרי שהבנו שתומפסון לא יכול להישאר נאמן לאם בתו, קלואי קרדשיאן, ושהבשורות על פרידה הם רק עניין של זמן, ההפתעה האמתית מגיעה עם הדיווחים על הבחירה שלו להתעניין דווקא בג'ורדן וודס, חברתה הטובה של קיילי ג'נר

החדשות על הבגידה האחרונה של טריסטן תומפסון באם בתו, קלואי קרדשיאן, לא הפתיעה איש. מה שזעזע רבים היא הבחירה שלו לבגוד עם החברה הטובה של אחותה של קרדשיאן, קיילי ג'נר. אכן, כעת ג'נר לא יודעת את נפשה לאחר שהבינה שהחברה הכי טובה שלה, ג'ורדן וודס, בגדה בחברות שלהן והיתה עם תומפסון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



סופו של עידן. קרדשיאן ותומפסון

יתכן וזו אחת ההתפתחויות המפתיעות ביותר עבור בני משפחת קרדשיאן, שהיו חברים קרובים של הדוגמנית השאפתנית במהלך רוב חייה. השערורייה מסמנת את סופה של החברות, שנמשכה יותר מעשור. "כל משפחת קרדשיאן מוחקת את ג'ורדן", כך סיפר מקור.

ניתוק הקשר יהיה קשה במיוחד עבור ג'נר הצעירה, אשר לפי מקור "הכחישה את הסיפור במשך ימים". אשת העסקים ובעלת חברת האיפור המצליחה "קרועה באשר לאופן בו היא אמורה להתמודד עם המצב". ג'נר מתייחסת לוודס כאל דודה לבתה ועל פי הדיווחים אפשרה לה לגור בבית האורחים שלה.

ג'נר חווה משבר אמון קשה, "קלואי מאוכזבת מכך שמישהו קרוב כל כך למשפחתה יבגוד בה. היא לא מאמינה. הסביר המקור. על פי הדיווחים, תומפסון ניסה להכחיש את השמועות. אך קלואי לא הקשיבה להכחשות, "היא שמעה על כך מאנשים רבים ולא מאמינה לו לרגע", כך לדברי מקור.

"היא כועסת הרבה יותר מאשר שהיא עצובה. היא מזועזעת מהעובדה שג'ורדן עשתה משהו כזה. מכל הבחורים בעולם, היא לא יכולה להבין מדוע ג'ורדן תקבל החלטה כזו. קלואי חייה מחדש את הבגידה ואת הכאב הגרועים ביותר", כך סיפר מקור. 


וודס עם ג'נר, בזמנים טובים יותר (מתוך עמוד האינסטוש של ג'נר)

עם זאת, קלואי נראתה במצב רוח טוב, כשהיא נראתה בזמן הדיווחים על הבגידה. נראה שהבגידה האחרונה הזו של תומפסון הבהירה לכוכבת הריאליטי ש"מגיעה לה יותר. היא סיימה עם זה". כך לדברי מקור.

לגבי ליל הבגידה, הדיווחים נמסרו ממקור ראשון, שסיפר כי וודס ותומפסון היו קרובים ונינוחים, כשהם בילו עם קבוצה של חברים משותפים. בעוד שהם בילו עם החברים, סיפר המקור, כי "טריסטן וג'ורדן היו בהחלט קרובים מאוד זה לזו ופלרטטו זה עם זו. טריסטן חיבק אותה ברגע מסוים".

באותו לילה, "ג'ורדן עמדה לצדו כל הזמן במהלך הבילוי והוא חייך וצחק לעברה", כך הוסיף מקור. העניינים המשיכו כאשר תומפסון הזמין את החברים ואת וודס למקום סודי, לאחר המסיבה. "ג'ורדן נשארה בביתו של תומפסון וחגגה עם החברים עד שעות הבוקר המוקדמות, כשהם נגעו זה בזו. הם ישבו יחד על הספה, דברו והתחבקו במשך שעות. היתה ביניהם כימיה כל הלילה וכל אחד יכול היה לראות את זה. אפשר היה לראות שהם בעניין", כך לדברי מקור.

וודס עדיין לא הגיבה לדברים.   

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE