הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארוחת בוקר של אלופים ורזים: זה מרכיב המזון שישפיע באופן משמעותי על המשקל שלכם
המסר החשוב שניסו להעביר לנו מאז היינו ילדים הוא: אכלו ארוחת בוקר. הכתבה הבאה לא מציעה מסר אחר, אך היא מזכירה שאם אתם כבר אוכלים ארוחת בוקר, כדאי שהיא תהיה בריאה

גם בסצנת ארוחות הבוקר יש אפשרויות שונות שעשויות להשפיע על המשקל שלכם. דווקא השינויים הקטנים, שנראים חסרי משמעות לכאורה, יכולים לעשות הבדל עצום בהצלחה שלכם בתהליך הירידה במשקל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כבר בגיל הילדות אנו לומדים, שלא נוכל לתפקד כראוי במהלך היום, אלא אם נאכל ארוחת בוקר. בין ההורים והסבים לבין חברות המזון והדיאטנים, המסר החשוב הוא, "אכלו ארוחת בוקר". השורות הבאות לא כוללות מסר אחר. אך הן מזכירות שאם אתם כבר אוכלים ארוחת בוקר, כדאי שהיא תהיה בריאה.

ארוחת בוקר בריאה דורשת עושר בחלבון, כגון ביצים בהכנות שונות, שייק חלבון או שייק פירות. מומלץ לשלב גם דגנים מלאים, אך העיקר הוא החלבון, שיסייע במטרת העל שלכם: שמירה על תפריט תזונה יעיל בדרך לירידה במשקל.

החשיבות של חלבון בארוחת הבוקר קשורה בעיקר בתחושת השובע והמלאות. צריכת חלבון מונעת אכילה של חטיפים כאלה ואחרים מדי שעה במהלך שארית היום. אך מי שבוחרים לוותר על ארוחת הבוקר יכולים לעשות את זה. רק שזה לא יגרור מאפינס, קפוצ'ינו, שקית צ'יפס ועוד מיני ממתקים, כשהרעב תוקף כבר בשעה 10 בבוקר.

אין לוח זמנים מושלם לאכילה נכונה, לכן מומלץ לפעול באופן שמרגיש הכי טוב ונכון לכם, תוך שמירה על צריכה של מזון בריא ומנות בגודל סביר. הקפידו לשקול את עצמכם, על מנת לוודא שאתם במסלול המקדם אתכם בדרך הטובה ביותר, ובצעו שינויים בהתאם.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE