הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לשוחח ללא הגבלה עם המשפחה והחברים :Bglobal מציגה שיחות Unlimited לישראל במחיר מפתיע
הכירו את האפשרות שלכם ליהנות משיחות לטלפונים נייחים וניידים בישראל ללא הגבלה, בעלות חודשית של 8.25 דולר בלבד

כולנו מתגעגעים לשיחות ארוכות עם היקרים לנו בארץ, וישנו פתרון עבור אלו האוהבים ליהנות ממבצעים אטרקטיביים על מגוון שירותים ומוצרים. בין שלל המבצעים לעונה הנוכחית תוכלו ליהנות גם מחבילת השיחות החדשה, True Unlimited, שהשיקה לאחרונה חברת התקשורת Bglobal. החבילה מאפשרת לבצע שיחות טלפון לישראל ללא הגבלה, הן לקווים ניידים והן לקווים נייחים, בעלות חודשית של 8.25 דולר. השירות מעניק ללקוח מספר טלפון ישראלי שמבצע הפנייה למספר האמריקאי, כלומר תושב ישראל יכול להתקשר אל הלקוח בארצות הברית בעלות של שיחה מקומית לארץ. יש לציין, כי רוב החבילות לשיחות בארץ הן ללא ההגבלה. 

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בדומה למנוי של "אמזון פריים", גם במסגרת החבילה המדוברת, משלמים שנה מראש על מנת ליהנות מהמחיר האטרקטיבי. במקביל להשקת החבילה החדשה ולכבוד עונת החגים והמבצעים, השיקה החברה ארבע חבילות נוספות: החבילה "המינימלית", שמעניקה ללקוח מספר ישראלי ושיחות נכנסות מהארץ ללא הגבלה מטלפונים נייחים וניידים. במסגרת חבילה זו, שמחירה 1.99 דולרים לחודש, אין אפשרות להוציא שיחות. חבילה נוספת היא זו "הממוקדת", שמעניקה שירותים זהים לזו שמקבלים בחבילה המינימלית, עם תוספת של 50 דקות שיחה לטלפונים ניידים בישראל. מחירה עומד על 4.99 דולרים לחודש. החבילה "הכלכלית", שמחירה הוא 9.99 דולרים לחודש, מגדילה את כמות דקות השיחה אל יעדים ניידים בישראל ל-400 דקות; וחבילת "כלכלית פלוס", שמחירה הוא  13.99 דולר לחודש, מאפשרת לבצע עד 1,000 דקות שיחה לטלפונים ניידים, בנוסף לחבילת הבסיס. הבסיס בכל אחת מהחבילות כולל שיחות נכנסות ללא הגבלה. המרכיב המשתנה מתמקד במספר השקות לשיחות יוצאות לטלפונים ניידים בישראל. כל החבילות, פרט לזו המינימלית, מציעות שיחות יוצאות לגם לטלפונים נייחים בישראל וללא הגבלה.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לעומת כל אלה, חבילת ה-True Unlimited מוצעת במחיר נמוך יותר מהחבילות "כלכלית" ו"כלכלית פלוס" שמציעות מספר מוגבל של דקות לשיחות יוצאות. כמו כן, זו החבילה היחידה שדורשת תשלום לשנה מראש, המסתכם ב-99 דולר. עם זאת, חשוב לציין כי בשום מקרה אין התחייבות מצד הלקוח לתקופת הזמן וניתן להתנתק או להקפיא השירות בכל עת. משום שרוב לקוחות החברה גרים בארצות הברית ובקנדה, היא מפעילה מוקד שפועל 24 שעות ביממה ומציע תמיכה ושירות בפלטפורומות השונות: טלפון, וואטסאפ ופייסבוק. 

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפני שתקבלו החלטה באשר לבחירה בחבילה מתאימה לכם, כדאי שתדעו שאיכות השיחות שמציעה החברה מתאפיינת ברמה גבוהה, משום שהיא עושה שימוש בתשתית של בזק בינלאומי. כך ניתן לטפל במהירות בתקלות לא צפויות, ולעתים קרובות אף בלי שהלקוח מרגיש בבעיה כלשהי. כך למשל, בתקופות בהן תקלות תקשורת רווחות, כגון במהלך אסונות טבע, כגון הוריקן או רעידת אדמה. בתקופות כאלה, אנשי שירות הלקוחות מנתבים את המספר הישראלי באמצעות רשת טלפונים בינלאומית תקינה, ואתם יכולים ליהנות מקו פעיל ותקין. 

לפרטים נוספים לחצו כאן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE