הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק חושש? וולוו הציגה את המכונית החשמלית שתתחרה במודל 3
היצרנית השבדית חשפה את הדגם החשמלי שיתחרה באופן ישיר בדגם הפופולארי של טסלה. המכונית תושק בשנה הבאה עם מחיר של כ-68 אלף דולר, אולם כעבור שנה המחיר ירד ל-45 אלך דולר. הדגם יהיה מהראשונים שישלב מערכות גוגל בתוך מערכת הבקרה ושליטה

יצרנית המכוניות השבדית, וולוו, הציגה מוקדם יותר היום באמצעות חברת הבת Polestar את המכונית החשמלית הראשונה שלה, דגם שאמור להתחרות במודל 3 הפופולארי של טסלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דגם ה-Polestar 2 (צילום: Polestar/וולוו)

 

"הבאז שנוצר סביב המודל 3 של טסלה מראה שיש מקום למכוניות חשמליות בחברה של ימינו", אמר תומאס אינגנלת', מנכ"ל Polestar אשר הציג את הדגם החדש, שייקרא Polestar 2. 

 

כך יראה מבפנים דגם ה-Polestar 2 (צילום: Polestar/וולוו)

 

המחיר של ה-Polestar 2 יעמוד על 45,400 דולר, כך שמבחינת טווח המחירים מדובר במתחרה הישיר הראשון במודל 3 של טסלה. עם זאת, וולוו תשיק את המכונית עם תג מחיר של 68,200 דולר בשנה הראשונה, כחלק ממה שהוגדר ע"י החברה כ"השקה בלעדית".

הדגם החדש מגיע לאחר ההצלחת ה-Polestar 1, מכונית היברידית. על פי החברה, הם יישמו את הלקחים החשובים מדגם זה. ב-Polestar 2 ניתן יהיה להגיע למהירות של כ-70 מייל לשעה בתוך 5 שניות, וזאת בזכות 400 כוח הסוס. מעבר לכך, הדגם יהיה אחד הראשונים בעולם שבו מערכות גוגל, לרבות גוגל מפות והעוזרת הדיגיטלית של גוגל, ישולבו במערכת הבקרה.

 

דגם ה-Polestar 2 (צילום: Polestar/וולוו)

 

תהליך הייצור של המכונית יתרחש בסין, והדגם החדש יעלה על הכבישים בשנה הבאה. עם זאת, באתר החברה ניתן כבר עתה להזמין את הדגם החדש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE