הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלוהה, סאות'ווסט: חברת הלואו קוסט השיקה קו תעופה מאוקלנד להונולולו ב-49 דולר
אחרי חודשים ארוכים של ציפיה, חברת התעופה האמריקאית פתחה את אתר ההזמנות שלה לקווים החדשים להוואי. עם מחיר התחלתי של 49 דולר לכיוון, מדובר ברבע מחיר ממה שקיים בשוק עד כה. טיסת הבכורה תצא ב-17 במרץ מאוקלנד

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על "אפקט סאות'ווסט" שצפוי לקרות בטיסות להוואי בעקבות כניסת חברת הלואו-קוסט לשוק, והבוקר הודיעה חברת התעופה שניתן לרכוש כרטיסים כבר עתה. הטיסות הראשונות ייצאו בעוד קצת פחות משבועיים, ב-17 במרץ, והמחיר ההתחלתי עומד על כחמישים דולרים בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס, צפויה להוזיל את החופשות בהוואי באופן משמעותי (צילום: AP)

 

רק כדי להשוות, עד היום כרטיסים להוואי מקליפורניה עלו בסביבות 200 דולר, כך שמדובר בירידה של כ-75% במחיר. האפקט הוא חזק עד כדי כך שמנייתה של חברת התעופה "הוואין איירליינס", שתתחרה עם סאות'ווסט על הקווים שייפתחו, ירדה ביותר מעשרה אחוזים. ב-17 במרץ יפתח קו התעופה הראשון של החברה, מאוקלנד להונולולו. קווים נוספים, לדוגמה סן חוזה-הונולולו וסן חוזה-קאהולואי, יחלו בחודש מאי.

סאות'ווסט הודיעה באופן רשמי על כוונתה לפתוח קווים חדשים להוואי באוקטובר 2017, ומאז מעט מאוד פרטים נחשפו. בשנה שעברה היא הודיעה כי בכוונתה לטוס לארבעה איים: אואהו (ובו נמל התעופה של הונולולו), מאווי, קאואיי והוואי (אי שידוע בשמו "האי הגדול"). כמה חודשים לאחר מכן הודיעה החברה כי הטיסות יצאו מארבעה נמלי תעופה בקליפורניה: סן דייגו, סקרמנטו, סן חוזה ואוקלנד. 

על פי רג'יב ללוואני, אנליסט בכיר בחברת מורגן סטנלי, הכניסה של סאות'ווסט לשוק הטיסות להוואי עשוי לשנות את פניו. "בחנו את הנתונים בנוגע לכניסה של סאות'ווסט לשווקים נוספים. הכניסה שלה להוואי תביא לעלייה של 10% בכמות הנוסעים בין המדינה לבין שאר ארה"ב, דבר שבתגובה יביא לירידה של 30% במחירי הטיסות"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE