הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי משחק השתייה האנטישמי, כעת מגיע שלב ההתנצלויות
"כולם מסכימים שמה שעשינו היה מגעיל, מזעזע וחסר אחריות", כתב אחד התלמידים שהשתתף במעשה המביש. הורה של אחד הצעירים פנה אל הקהל שהגיע כדי לדון בפרשה והקריא מכתבים שהנערים כתבו. חברי הקהילה עדיין מביעים זעם ותדהמה מהאירוע

יותר מיממה לאחר פרסום הפרשה בה תלמידי תיכון מדרום קליפורניה הצטלמו במועל יד וסידרו כוסות בצורה של צלב קרס כחלק ממשחק שתייה, היום הגיעו ההתנצלויות של אותם צעירים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטודנטים מצדיעים במועל יד ליד הכוסות שסודרו בצורה של צלב קרס (צילום: פייסבוק)

 

בניופורט ביץ' וקוסטה מסה, שתי הערים שבהן לומדים התלמידים, קיבלו בתדהמה את הדיווחים. בקוסטה מסה התכנסו אמש מאות בני אדם, וזאת במטרה להוקיע ולגנות את האנטישמיות הבוטה הטמונה במעשי הצעירים. לפחות הורה אחד של התלמידים שהצטלמו בחר להגיע למקום, והוא הציג בפני הנוכחים מספר מכתבים שנכתבו בכתב יד ע"י התלמידים המדוברים.

ההורה ביקש להישאר בעילום שם, אך הוא הקריא חלק מהמכתבים שבהם הצעירים הביעו צער וחרטה על המעשה המביש: "קיבלתי החלטה ממש גרוע", כתב אחד מהם. "אנחנו טעינו כקבוצה של בני אדם", כתבה צעירה אחרת. "אני רוצה להביע חרטה עמוקה ביותר על המעשה שלי. אני מאוד מצטער", כתב אחד הנערים. "כולם מסכימים שמה שעשינו היה מגעיל, מזעזע וחסר אחריות", סיכם נער נוסף.

כזכור, בסוף השבועו נפוצו ברשתות החברתיות השונות תמונות רבות של תלמידים שמחייכים, מצחקקים ומשחקים משחק שתייה כאשר הכוסות סודרו בצורה של צלב קרס. המשתתפים במסיבה אף העלו תמונה של סידור הכוסות עם הכיתוב "הנדסה גרמנית" (עם שגיאת כתיב), ובתמונה נוספת תייגו את עצמם ללא בושה כשהם מצדיעים במועל יד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE