הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ויתר על תורו והרוויח בענק: סיפורו המדהים של הזוכה ב-1.5 מיליארד דולר
עורך דינו של הזוכה האנונימי מסר שהוא "מרגיש כאילו כל החלטה שקיבל באותו היום הובילה אותו לעבר הזכייה", ואפילו בתוך התחנה הוא איפשר ללקוח אחר לעקוף אותו בתור. על הנסיבות שהובילו אותו לתחנה, עורך דינו טען כי הזוכה "הגיע די במקרה לחנות"

יומיים לאחר שנודע כי הזוכה המאושר בהגרלת המגה מיליונס הגיע למשרד הלוטו בדרום קרוליינה כדי לקבל את כספו, היום חשף עורך דינו שורה ארוכה של החלטות שהתקבלו ברגע ולעיתים באקריות, שהובילו יחדיו לזכייה הגדולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התחנה בה נרכש הכרטיס הזוכה, בטרם התייצב הזוכה המאושר במשרדי הלוטו (צילום: משרד הלוטו של דרום קרוליינה)

 

"מעשה פשוט הוביל לתוצאה פשוט נפלאה", כתבה חברת הלוטו בהודעתה שלשום. עורך הדין של הזוכה ניסה לספר קצת על הנסיבות שהובילו לזכייה תוך כדי שהוא לא מספר פרטים מסוימים, וזאת כדי לשמור על הפרטיות של המיליארדר הטרי. "הוא הגיע די במקרה לחנות, ובדיעבד הוא סיפר שתכנן לנסוע בכביש מסוים שהיה חסום, דבר שגרם לו לעבור בסמוך לתחנה בה נרכש הכרטיס".

בחברת הלוטו אישרו את הדברים וכתבו: "הזוכה מרגיש כאילו כל החלטה שקיבל באותו היום הובילה אותו לעבר הזכייה". עוד נמסר כי בעת ההגעה לתחנה, הזוכה איפשר לאדם נוסף לעקוף אותו בתור. אותו אדם מילא טופס לאותה ההגרלה, ועל כן המעשה המנומס הזה ככל הנראה הוביל לזכייה בסכום הבלתי נתפס.

הזוכה בחר לקבל את מלואו הסכום, ולאחר ניכויים הוא קיבל סכום בלתי נתפס של 877,784,124 דולר. "אנו שמחים שהזוכה המאושר הגיע וקיבל את הפרס. תחנת הדלק KC Mart תקבל 50 אלף דולר, ומדינת דרום קרוליינה תקבל 61 מיליון דולר באמצעות מס הכנסה שנגבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE