הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסחרר, מותח וקטלני: הרומן החדש של יונתן דה שליט (שם בדוי) צפוי להפיל אתכם בשבי
ספרו החדש של החבר הבכיר לשעבר במוסד, יונתן דה שליט, שכותב בשם בדוי, מציע הצצה אל מאחורי המסך, אל המקום בו מתנהל הקונפליקט הקטלני ביותר של ימינו

לפני כשבועיים ראה אור הספר, A Spy in Exile: A Thriller Book, מאת הסופר הישראלי, יונתן דה שליט. המחבר, חבר בכיר לשעבר במוסד, שכותב בשם בדוי ואחראי גם על המותחן המצליח, Traitor ("בוגד"), הצליח לייצר רומן מתח נוסף שצפוי להפיל אתכם בשבי עם עלילה מלאת התככים. משום תפקידו הבכיר, לפני פרסומם, עוברים ספריו של דה שליט בדיקה מחמירה ואישור ועדת שרים מיוחדת. המותחן הפסיכולוגי החדש שלו עוקב אחר תככים בצמרת סוכנות המודיעין הישראלית, המוסד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אחרי שיערה שטיין נאלצת לסיים את עבודתה במוסד, היא נקראת על ידי ראש הממשלה, למשימה סודית. היא ידועה בכישרונה, ביופייה וביכולות הקטלניות שלה ומתבקשת להקים יחידה חשאית שתפעל באופן עצמאי, עבור ראש הממשלה בלבד. היחידה המתוחכמת והקטלנית הזו מלאה בבחורים ובבחורות מבריקים שגויסו והוכשרו על ידי שטיין. חברי היחידה מתמודדים במהירות עם איומים ישנים וחדשים כאחד.



צאצאי הצבא האדום הקטלני חזרו לאיים על אירופה והחששות מפני קבוצת אסלאם קיצונית אילצו את היחידה להתמודד עם האתגר שבהבחנה בין עובדות לבין מסכי העשן שפוזרו סביב. הצוערים של שטיין יוצאים לרסק את האיומים האלה ומגלים כמה קל להפוך מצייד לנרדף.

הוצאה: Atria/Emily Bestler Books

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE