הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזוכה המאושר ב-1.5 מיליארד דולר היא דווקא זוכה מאושרת
שמה של הוזכה לא פורסם, אך עורכי דינה סיפרו מה הביא אותה לתחנת הדלק הנידחת וכיצד היא מתכוונת להשתמש בסכום הבלתי נתפס כדי לתרום לעמותות. "היא לא חשבה לרגע שהיא תזכה, אבל היא אמרה לעצמה 'מה אכפת לי לקנות כרטיס?'"

כעשרה ימים לאחר שפורסם כי הזוכה המאושר בהגרלת הפאוורבול הגיע למשרדי הלוטו כדי לקבל את כספו, היום נודע כי דווקא מדובר בזוכה מאושרת. למרות העובדה שביקשה להישאר בעילום שם, עורכי דינה הסכימו לספק פרטים נוספים לגביה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות הנוחות בה נרכש הכרטיס הזוכה (צילום: AP)

 

"היא תושבת דרום קרוליינה שביקרה בעיר גרינוויל והחליטה לצאת לנסיעה כדי להנות מהנופים המרהיבים", כך אמר ג'ייסון קורלנד בהודעה שנמסרה לתקשורת מוקדם יותר היום. "הגורל הביא אותה לחלוף על פני חנות הנוחות KC Mart בה היא רכשה את הכרטיס הזוכה. היא עצרה שם כי ראתה את השלט עם סכום הזכייה האסטרונומי", הוא הסביר.

"היא לא חשבה לרגע שהיא תזכה, אבל היא אמרה לעצמה 'מה אכפת לי לקנות כרטיס?'", הסביר עורך הדין. לדבריו, למחרת ההגרלה היא בדקה את הכרטיס, אך לא האמינה שזכתה בסכום הבלתי נתפס. "היא עמדה באמצע הבית במשך דקות אחדות. היא אמרה שזה הרגיש כאילו עברו שעות רבות עד שהיא זזה משם", אמר קורלנד.

היא בחרה לקבל את מלוא סכום הזכייה בתשלום אחיד של 877,784,124 דולר, ועורך דינה סיפר שהיא בחרה לתרום סכומים גדולים למספר עמותות, לרבות הצלב האדום, ארגון "רונלד מקדונלד" וארגון OneSC Fund (המגייס כספים לטובת שיקום נזקי הוריקן פלורנס).

"אי אפשר לתאר את המזל שאני מרגישה. אני מבינה שיש לי אחריות חברתית גדולה, ולכן החלטתי לנסות לעזור לארגונים ועמותות הקרובים ללבי", מסרה הזוכה המאושרת באמצעות עורך דינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE