הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות חיסול בוס המאפיה בניו יורק: המשטרה עצרה חשוד
תושב סטטן איילנד בן 24 נעצר בקשר לרצח של ראש משפחת הפשע, ככל הנראה לאחר שהשאיר טביעת אצבע בזירה. על פי המשטרה, מצלמת אבטחה תיעדה את האירוע כולו והצילומים הועברו לחוקרים. עם זאת, לא ברור אם העצור הוא החשוד ברצח או שמא מדובר בחשד למעורבות באירוע

ימים בודדים לאחר שפרנצ'סקו "פרנקי בוי" קאלי, ראש משפחת הפשע המפורסמת והוותיקה המכונה "גמבינו", נרצח ביריות בפתח ביתו שבסטטן איילנד, משטרת ניו יורק הודיעה על מעצרו של חשוד במעשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הרצח בסטטן איילנד, מוקדם יותר השבוע (צילום: רויטרס)

 

על פי מקורות במשטרה, מדובר בתושב סטטן איילנד בן 24 ששמו לא פורסם. קאלי עמד מחוץ למכוניתו, קאדילק אסקלייד, כאשר נורה שש פעמים מטווח קצר. החוקרים חיפשו אחר ראיות בזירת הרצח ואיתרו טביעת אצבע בלוחית הרישוי של הקאדילק. המשטרה סירבה לאשר את הפרטים, אך בניו יורק דווח שהרוצח הניח את לוחית הרישוי על גופתו של קאלי.

כזכור, המשטרה "שמה עין" על אחיו של ג'ון גוטי וסבורה שההתנקשות בבוס של משפחת גמבינו נבעה מניסיונו של אחיו של המאפיונר האגדי לבסס את מעמדו מחדש, חצי שנה אחרי ששוחרר מהכלא.

 

מכוניתו של קאלי בזירת הרצח (צילום: רויטרס)

 

אתמול דווח כי קאלי לחץ את ידו של הרוצח, והדבר תועד במצלמת אבטחה ביתית שהותקנה בחצר הקדמית. הירי ככל הנראה התבצע אחרי שהרוצח התנגש "בטעות" במכוניתו של המאפיונר. לאחר שהחוקרים קיבלו צו חיפוש, הם החרימו את כל התיעוד ממצלמות האבטחה כדי לסייע בחקירה. עם זאת, לא ידוע אם האדם שתועד לוחץ את ידו של קאלי הוא אותו אדם שנמצא במעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE