הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משנכנס אדר עושים מייק-אפ בשמחה: אלו המלצות האיפור שלנו לכבוד פורים
שני המאפיינים המזוהים ביותר עם החג הנפלא, פורים, הם מגילת אסתר וגם התחפושות והאיפור בהם מתקשטים בהשראתה. המאפרת, לולו-לי עזרן אוסטין, מציעה לכם כמה מילים על יופי חיצוני על יופי פנימי, על איפור לפורים ועל מה שביניהם

המאפרת המקצועית, לולו-לי עזרן-אוסטין, מציעה טיפים לאיפור לכבוד פורים וממליצה על מוצרים שכדאי לשלב במראה החגיגי השנה. עזרן-אוסטין מייצגת את חברת האיפור Surratt beauty, ומלמדת קורסים אישיים ומקצועיים. עזרן-אוסטין מעבירה סדנאות איפור מעצימות, תחת הכותרת "יופי מעורר השארה". היא מאפרת גם בהפקות בטלוויזיה, בהצגות תיאטרון ובתצוגות אופנה והקימה את ארגון נטוורקינג ווימן ניו יורק סיטי (NWNYC). הנה הדברים שלה אליכם: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עזרן-אוסטין: "במהלך שני העשורים בהם אני משמשת כמאפרת, יצרתי לא מעט מראות איפור ותחפושות. פורים היה החג האהוב עליי כילדה, משום שהוא נתן לי את החופש להיות מי שאני ולעשות את מה שאני הכי אוהבת. אך עם השנים נתקלתי לא פעם באנשים שאוהבים את החג הזה בדיוק בגלל הסיבה ההפוכה. האפשרות שחג פורים נותן להם, ולו אם רק ליום אחד, להסתיר את מי שהם ולהפוך למישהו אחר. חלק מהאנשים חפצים להפוך למישהו או למשהו שהם תמיד חלמו להיות וחלק אחר חפצים להפוך למשהו שהם פחות אוהבים, כשהם מחליטים להתעמת עם הרגשות המאיימים מול המראה.


לולו-לי עזרן אוסטין

"בעולם היופי הרוחני עליו אני מלמדת, אפשר למצוא רעיון לפיו, יופי חיצוני ויופי פנימי הם בלתי נפרדים. לפני שאציע כמה טיפים לתחפושת קלילה והמלצות על מוצר נפלא, אחלוק מספר מילים על היבטים חגיגיים עמוקים יותר.

 

על יופי פנימי
"בסיפור הפשוט, לכאורה, שמופיע במגילת אסתר או בשמו הרוחני, מגילת הסתר, חבוי מסר. המגילה מדברת לא מעט על המקום שלנו עם עצמנו בבחירות היומיומיות שאנחנו לוקחים ועל האם אנחנו נאמנים ללב ובוחרים באמת הפנימית שלנו (מרדכי), או נכנעים לרעש ובוחרים באגו מתוך מקום של השפעות חיצוניות וחומריות (המן). כמובן שהמגילה מובילה אותנו להבין שאין דרך אחרת חוץ מאשר ללכת עם הלב. היא תציל אותנו (או את האומה כולה) מעצמנו היא תעניק לנו שפע ואושר, כך שניצור חיים של עד חצי המלכות (את החצי השני בורא עולם ישלים) נזכה לאהבת אמת ואהבת חינם (רומנטית וחברתית). בנוסף, הדבר חשוב ביותר הוא, שלא נצטרך ללבוש מסכות ולנסות להיות אנשים שאנחנו לא, בגלל שאנחנו מבינים שלכל אחד מאיתנו תפקיד ומעלות שמיוחדות רק לנו, וגם כשהסביבה שונאת או רוצה ברעתנו, אם נבטח בעצמנו ניצור רק טוב ונעלה בגדולתנו בעולם הזה.

על יופי חיצוני
"למי שכבר אינם בעניין של תחפושת מלאה, אך רוצים לצאת מהבית עם משהו קטן בשביל ההרגשה, יש מספר אפשרויות לשילוב בין שפתון אדום לבין איילינר שחור, שיכולות לעשות את העבודה.

- הוסיפו מטפחת אדומה מדליקה לראשכם והופ, הנה אתם כיפה אדומה.

- ציירו כמה נקודות שחורות על הלחיים הוסיפו איזה קשת עם פונפונים חמודה, והנה אתם פרת משה רבנו של המסיבה.

- אם רק תוסיפו אוזני פפיון ושפם תהפכו למיני מאוס, העכברה היקרה והמפורסמת ביותר בעולם.

- הצעה נוספת, לאוהבי הלבוש השחור (כמוני): החליפו את השפתון האדום בשחור, והניחו כמה מדבקות של עכבישים על הפנים ועל הבגדים, וכולם יתרשמו מהאלמנה השחורה שהגיעה לטרוף את המסיבה.


מוצרים מומלצים
"בקטגוריית השפתון האדום, מומלץ להשתמש ב- MAC in Russian Red, ב- NARS matte in Dragon Girl, ב- Hourglass in Icon או ב- CHANEL- rouge coco gloss in Bitter Orange. ישנם גם כמה מוצרים כיפיים, שניתן למצוא באמזון, בהם צבעי פנים של Artiparty בערכה מעולה ונוחה לשימוש; צלליות פיגמנט זוהרות בחושך של MoonGlow, מומלץ להשתמש בהן עם חומר דביק, כגון שעוות שפתיים או וזלין; ואחרון חביב, ערכה צלליות NYX- ULTIMATE שמציעה מבחר מעולה של צבעים, במחיר נוח לכל כיס.


"מאחלת לכולכם חג שמח ומבדח, תשמחו עם ובלי מסכות, תאהבו את מי שאתם ותמיד תבחרו בעצמכם. 
שלכם, מבית היוצר של "יופי ממלא השראה",
עם המון אהבה,
 
לולו". 

www.lulumua.com
@Lulumua99 FB
@lulumua9 IG
@Lulu-Lee's Inspirational Beauty YouTube

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE