הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף הפרשה? בוטל כתב האישום שהוגש כנגד ג'סי סמולט
כוכב "אמפייר" שהואשם שביים את התקיפה שכביכול התרחשה על רקע גזעני והומופובי לא יועמד לדין, אך התביעה בשיקגו לא פירטה הרבה מעבר לכך. סמולט, הבוקר מחוץ לביהמ"ש בשיקגו: "הייתי כן ועקבי בכל רמה החל מהיום הראשון"

באופן מפתיע למדי, התביעה בשיקגו החליטה לבטל את כתב האישום החמור שהוגש כנגד ג'סי סמולט, שחקן בסדרה "אמפייר" שהואשם בהגשת תלונת שווא לאחר שטען כי הותקף על רקע גזעני והומופובי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סמולט, הבוקר בביהמ"ש בשיקגו (צילום: AP)

 

פטרישיה בראון הולמס, עורכת הדין של סמולט, כינסה מסיבת עיתונאים בבית המשפט של מחוז קוק בו טענה ש"אין לי מושג מה קרה ולמה זה קרה, הדברים פשוט יצאו מכלל שליטה". סמולט עצמו גם דיבר במסיבת העיתונאים: "הייתי כן ועקבי בכל רמה החל מהיום הראשון של הפרשה. איני מסוגל לעשות את מה שכתוב בכתב אישום", הוא אמר.

כאמור, ההחלטה לבטל את כתב האישום תפסה רבים בהפתעה, שכן לרוב הדבר תלוי בלקיחת אחריות ע"י הנאשם. משרד התובע של מחוז קוק פרסם את ההודעה הבאה: "לאחר בחינה של כל העובדות והנסיבות של המקרה, לרבות הפעילות של מר סמולט בקהילות העיר, קיבלנו החלטה שזוהי התוצאה הראויה לתיק", כלשון ההודעה.

כזכור, סמולט התלונן כי הותקף בליל ה-29 בינואר על ידי שני גברים שקשרו חבל סביב צווארו ושפכו עליו חומר כימי לא מזוהה. שני אחים ממוצא ניגרי נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה וזוהו על ידי עורכת דינם, גלוריה שמידט, כאולבינג'ו ואבימבולה אוסונדיירו. סמולט, הומוסקסואל שמשחק בסדרה המצליחה "אמפייר", התלונן כי הותקף סמוך לכניסה למלון Loews בשיקגו. לדבריו, במהלך תקיפתו קראו השניים לעברו קריאות גזעניות והומופוביות והוסיפו ש "זוהי מדינת MAGA", מה שהעלה את החשד לפשע שנאה שנגרם על ידי תומך של דונלד טראמפ ומדיניות Make America Great Again. עם זאת, לאחר ימים של שינויי גרסאות וגילויים חדשים התחזקה הסברה שסמולט עצמו ארגן את התקיפה, ממניעים לא ברורים.

למרות ביטול כתב האישום, עדיין לא ברור אם התביעה עדיין חושבת שסמולט ביים את התקיפה שלו, או שמא האם התקבלה ראיה כלשהי המצביעה על חפותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE