הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מגיע ללוס אנג׳לס: הנשיא יערוך אירוע התרמה בעיר המלאכים
הנשיא טראמפ יגיע ביום שישי הבא ללוס אנג'לס בפעם השלישית מאז נכנס לתפקיד. בנובמבר הוא ביקר באזור בעקבות הטבח בת'אוסנד אוקס ושריפת וולסי הקטלנית, אולם הפעם יגיע מסיבות חיוביות יותר - אירוע התרמה לקמפיין הנשיאותי. חולמים על להצטלם עמו? תיאלצו להיפרד מסכום גדול מאוד

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יגיע בשבוע הבא ללוס אנג'לס כדי לערוך אירוע התרמה לקראת הקמפיין הנשיאותי של 2020, כך מסרו גורמים המקורבים לנשיא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ (צילום: AP)

 

תושבי עיר המלאכים אשר ירצו להגיע לאירוע ייאלצו להיפרד מסכומי עתק. כרטיס כניסה לארוחת הערב תעלה 15 אלף דולר ומי שירצה להצטלם עם הנשיא ואשתו ייאלץ להיפרד מסכום של 50 אלף דולר. בעבור סכום של 150 אלף דולר, תוכלו להשתתף בדיון עם הנשיא טראמפ.

ביקור זה, שיערך ב-5 באפריל, יהיה השלישי של הנשיא טראמפ מאז החל את כהונתו לפני קצת יותר משנתיים. לפני כשנה הגיע לוועידת המפלגה הרפובליקנית בבוורלי הילס. בנובמבר האחרון הגיע טראמפ לסייר באזור שבו היכתה שריפה וולסי, ולאחר מכן נפגש עם שורדי הטבח ב"בורדליין" בת'אוסנד אוקס.

היות שמדובר באזור "כחול", לא פלא שהנשיא הקודם, ברק אובמה, ביקר באזור 21 פעמים במהלך 8 שנות כהונתו.

כאמור, הביקור של טראמפ יערך ביום שישי הבא, ה-5 באפריל, אך מקום האירוע טרם פורסם. למחרת היום יעלה טראמפ על המטוס הנשיאותי "אייר פורס 1" ויטוס ללאס וגאס, שם ינאם בפני שדולה שמרנית פרו-ישראלית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE