הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יש אירועים שאני מביא אליהם אלפי אנשים, זה מדהים"
ישראלים מספרים על החיים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: ליאור גוב, ואלי וילג', לוס אנג'לס. בארה"ב 20 שנה

"אני נשוי ויש לי שלושה ילדים. יש לי אישה מדהימה שהצעתי לה נישואין דרך העיתון 'חדשות USA'. זה היה לפני כ-12 שנים. אחותי הקטנה התקשרה ואמרה שהיא מתחתנת בארץ. לא הכרתי את בעלה, וטסתי לחתונה שלה.

אנחנו עומדים מתחת לחופה. הסתכלתי לכיוון הצד של החתן ופתאום ראיתי אישה מדהימה, אחותו של החתן. במקום להסתכל על הכלה, אחותי שמתחתנת, הסתכלתי רק עליה. היא לבשה שמלה אדומה מדהימה, והתאהבתי באותו הרגע. כמובן, שכל החתונה רדפתי אחריה.

אפילו אבא שלה בא לשאול אותי למה אני מסתכל עליה כל-כך הרבה, אז העזתי ואמרתי לו: 'אני רודף אחרי אישתי'. חצי שנה הצקתי לה שתהיה איתי. חזרתי לארה"ב אבל כל הזמן נשארתי בקשר איתה. אחרי חצי שנה טסתי מארה"ב לישראל כדי להחזיר אותה איתי לפה. שנה אחרי החתונה של אחותי ואחיה, אנחנו עמדנו מתחת לחופה באולמי גאיה בחדרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאור גוב וממוקה בפורים 2019

 

הצעת הנישואין היתה מאוד מיוחדת וחשבתי עליה רבות. כשהיא היתה פה לפני החתונה קניתי דף שלם בעיתון 'חדשות USA'. שמתי תמונה שלי עם טבעת ואת הכיתוב: "שרון האם תנשאי לי?", ופשוט חיכיתי עד שהיא תבחין במודעה. היא דפדפה בעיתון, ראתה את הצעת הנישואין שלי והתחילה לבכות.

אני פה כבר 20 שנה. הגעתי לטיול אחרי הצבא. רציתי סה"כ לבקר את סבתא וסבא שלי שגרו פה. אחותי גם גרה פה בלאס וגאס. השאר היסטוריה, והיום אני כבר אבא לשלושה ילדים אמריקאים.

 

ציור של ליאור גוב ומשפחתו

 

בארץ היתה לי חברת הפקות שנקראה 'לילה גוב עם ליאור גוב'. היו לי שני מועדונים בארץ, 'פאב של שמחה', מועדון של מוזיקה שחורה, רגאיי ומזרחית. מגיל 16 הייתי יחצ"ן מסיבות. כשהגעתי לפה הייתי מאוד מעורב במוסיקת רגאיי, וחיפשתי פה מועדון כמו בסרטים ההוליוודיים שראיתי.

מצאתי את 'סנטרי קלאב' שהיה לו ליין ג'מייקן גולד. זה היה ליין הגיעו אליו המון מפורסמים, כל המי והמי בהוליווד היו במסיבות האלו. אני זוכר שהתור היה ממש ארוך. היה לך סיכוי להיכנס רק אם היית מפורסם או הגעת ממש מוקדם ועמדת בתור.

יש לי חבר טוב שקוראים לו יניב. יום אחד, עמדנו בתור הזה ואמרתי לו שיבוא יום והמקום יהיה שלי. לא היה לנו כסף, היה לי ג'ינס קרוע אבל זה החלום האמריקאי. כשנכנסנו למועדון חיפשתי מהר את היחצ"ן.

הגעתי אליו עם האנגלית השבורה שלי. המצאתי שאני מ-MTV ישראל, לא יודע למה אמרתי לו את זה. אמרתי לו שאני מתעסק במסיבות ובאירועים והצעתי לו שאעבוד עבורו. הוא התאהב בי. בהמשך מסתבר שאחד הבעלים הוא יהודי אוהב ישראל, ברגע שהוא שמע מאיפה אני, הוא קיבל אותי לעבודה בתור יחצ"ן.

לאט לאט התקדמתי. הייתי היחצ"ן הכי טוב שלהם, המזל האיר לי פנים, ולימים המקום נסגר כי רצו לבנות שם בניין. החבר'ה של המועדון הציעו לי להצטרף למועדונים אחרים שהם מקימים. אני עם החוצפה הישראלית שלי הצבתי להם תנאים. אמרתי שאני מוכן להצטרף רק כשותף. היום, אני הבעלים הבלעדי של המועדון שממוקם ב HOLLYWOOD BLVD 6356  , ויש לנו את אותו הליין כמו של המועדון שנסגר.

 

ליאור גוב עם שרית חדד

 

אני בעלים גם של חברת LG enterprises, חברת הפקות של אומנים, של מסיבות ושל די ג'יי. אני חוגג 20 שנה של הפקות. הייתי המפיק של פסטיבל יום העצמאות המפורסם הראשון בוואלי. הבאתי לפה את הכוכבים הכי טובים מישראל: אייל גולן, שרית חדד, ממוקה, מזמרים הכי טובים ועד סטנדפיסטים.

כל שבוע בשבילי זה ואוו. לדעת שכל שבוע, כל הזמן יש לי אירועים שאני מביא אליהם אלפי אנשים. זה מדהים. אני לא חושב שיש מישהו שיכול להגיד. הייתי באוסקר, בטקס האמי, אני בקשר עם אומנים, שחקנים וזמרים הכי גדולים בארה"ב אז הכל הוא חוויות משמעותיות ומדהימות עבורי".

 

ליאור גוב עם ננסי ברנדס

 

מה אתה הכי אוהב בארה"ב?

שהשמיים הם הגבול.

מה אתה הכי לא אוהב בארה"ב?

הגעגועים הביתה, לאמא ולאבא

מה מבחינך הדבר השונה ביותר בין ישראל לארה"ב?

הגישה החיובית. כשגרים פה כל כך הרבה שנים יש פה גישה חיובית. כולם אומרים שלום. אין לחץ פה כמו שיש בארץ, החיים טובים.

למה אתה הכי מתגעגע בארץ?

הגעגועים הביתה לאמא ואבא. הכל יש פה, אבל זה האובדן שלנו ההורים שמתבגרים, סבא וסבתא שאין פה לנכדים.

למה אתה הכי פחות מתגעגע אליו בארץ?

לגישה הישראלית, לשמוע צפירות וקללות.

מה הכי ישראלי בעיניך?

לחטט באף.

שאלה פוליטית: מה אתה חושב על האירועים האחרונים בישראל?

אני מאה אחוז ביבי. אני מאמין בו. לא מאמין שכרגע יש מחליף. כל עוד טראמפ נשיא, הדבר הכי טוב שביבי ימשיך לכהן. בשבילנו, כאמריקאים ישראלים, הכי טוב שטראמפ ימשיך לכהן.

איזו עיר הכי אהובה עליך בישראל?

טבריה, הייתי מבלה שם הרבה על חוף הים, אז זה מה שאני זוכר הכי טוב.

איזה חפץ יש לך מזכיר לך יותר מכל את ישראל?

יש לי שרוך הדרכה מהתקופה שהייתי מש"ק בבקו"ם, לא יודע למה אני שומר אותו, אבל הוא אצלי.

איזה אירוע, מאורע, מקרה (בעבר או בהווה) הוא החשוב ביותר בעיניך למדינת ישראל?

הניצחון של מכבי 1977, נולדתי ביום הזה.

מה היית מעביר מארה"ב לישראל?

מכונית ללא מיסוי.

איזו מילה בעברית אתה הכי אוהב?

איצטרובל, כי אני לא משמש בה הרבה, וזה מצחיק אותי כשמישהו משתמש בה. כשאתה בארה"ב אין סיכוי לשמוע אותה. אני בד"כ אומר אותה פעם בשנה בחג המולד כשיש שרשרת איצטרובלים שמכינים לחג.

איזו מילה בעברית אתה הכי שונא?

יאללה.

מסעדה מומלצת בישראל:

סמי בכיכר בחדרה.

מה מבחינתך המאכל הכי ישראלי?

ג'חנון.

מה החטיף הישראלי האהוב עלייך ביותר?

פסק זמן.

טיפ לישראלי המתחיל באמריקה?

היום מאוד קשה לקבל גרין קארד או אזרחות. לך תלמד, תחלום ותעבוד קשה על החלום שלך. חלומות מתגשמים, זה אפשרי. אפשר לעשות הכל באמריקה. אם החלטת להישאר פה תלחם כי חלומות מתגשמים רק אם עובדים קשה, אם לא אז תחזור לארץ.

58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE