הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קריסת אתרים והמתנה של שעות: טירוף "האוונג'רס" לקראת יציאת הסרט החדש
בעוד שלושה וחצי שבועות יחלו להקרין ברחבי ארצות הברית את "הנוקמים: סוף המשחק", סרט שרבים רואים בו כפרק הסיום של סאגה שנמשכת כבר עשור. הבוקר התאפשר לציבור הרחב לרכוש כרטיסים וכאוס נרשם ברוב האתרים. גולשים דיווחו על המתנות של שעות ארוכות וקריסה של חלק מהאתרים

בעוד קצת פחות משלושה שבועות יצא לאקרנים סרט ההמשך בסדרת סרטי מארוול המצליחה, "הנוקמים: סוף המשחק", אך הטירוף שקיים סביב הסרט רק הולך וגובר. מוקדם יותר היום החלה מכירת הכרטיסים לסרט ה-22 של מארוול, וגולשים דיווחו על המתנות ארוכות וקריסה של אתרים רבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הנוקמים: סוף המשחק". יעקוף את קודמו? (צילום: אולפני מארוול)

 

בין האתרים שבהם הגולשים חווים בעיות ניתן למצוא את Fandango ו-Atom Tickets. "חובבי סרטי מארוול מחכים בקוצר רוח לרגע הזה כי זה הפעם הראשונה שהם יכולים לבצע צעד ממשי לעבר צפייה בסרט המצופה של השנה. יתרה מכך, כפי ששם הסרט רומז, מדובר בפרק סיום של סאגה ממושכת שהחלה לפני עשור", מסביר אריק דיויד, בכיר ב-Fandango.

"סוף המשחק" יצא לאקרנים ברחבי ארצות הברית ביום שישי, ה-26 באפריל. הסרט הקודם בסדרה, "הנוקמים: מלחמת האינסוף", יצא בשנה שעברה וחובבי הסרטים נדהמו לראות מחצית מן הכוכבים הופכים לאבק. "סוף המשחק" אמור לסגור את המעגל, אך סביר שמספר דמויות מפתח ייפרדו מסדרת הסרטים המיתולוגית.

 

המתנה של שעות ארוכות באתרי הכרטיסים כדי להיות מהראשונים לצפות בסרט החדש (צילום: Fandango)

 

"מלחמת האינסוף" הכניסה 678 מיליון דולר בארה"ב ו-1.37 מיליארד דולר בשאר השווקים בעולם, כך שעם הכנסה כוללת של 2.048 מיליארד דולר, הסרט ניצב במקום הרביעי ברשימת הסרטים הרווחים ביותר (אחרי "אווטאר", "טיטניק" ו-"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"). יתכן מאוד ש"סוף המשחק" יעקוף את קודמו, שכן האתר Atom Tickets דיווח שקצב מכירת הכרטיסים מהבוקר גבוה פי 3 מזה שנרשם אשתקד לקראת יציאת "מלחמת האינסוף".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE