הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקלות הבלתי נסבלת: כך נכנסה סמנתה ברגעיה האחרונים למכונית שחשבה כאובר; קריאות לשינוי מדיניות ההסעות השיתופיות
ביממה האחרונה פורסם תיעוד מחוץ לבית העסק בו נראית סמנתה ג'וזפסון בת ה-21, דקות אחדות לפני שנרצחה באכזריות. מוקדם יותר היום הוגשה הצעת חוק שתיקרא על שמה, במסגרתה נהגי הסעות כמו אובר וליפט יחוייבו בהתקנת שלט מואר מיוחד בתוך המכונית

פרשת רציחתה של סמנתה ג'וזפסון בת ה-21 במהלך סוף השבוע בדרום קרוליינה ממשיכה להדהד ברחבי ארצות הברית. באוניברסיטה בה למדה הצעירה פתחו בקמפיין "מה שמי?" שנועד למנוע את האסון הבא, ובבית הנבחרים של המדינה הועלתה לדיון הצעת חוק במסגרתה כל שירותי הנסיעות השיתופיות יחוייבו בהתקנת שלט מואר בתוך הרכב כדי להקל על תהליך הזיהוי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'וזפסון, רגעים ספורים לפני שעלתה על המכונית בה נרצחה באכזריות (צילום: רויטרס)

 

במקביל, מוקדם יותר היום פורסם סרטון אבטחה שתיעד את ג'וזפסון רגעים ספורים לפני שקיבלה את ההחלטה הגורלית ועלתה על המכונית הלא נכונה. בסרטון ניתן לראות את הצעירה כשהיא עומדת מחוץ למקום הבילוי ומסתכלת מסביב, כנראה במטרה למצוא את האובר שהזמינה.

 

צפו בסרטון (באדיבות: סי. בי. אס. 2)

 

כאשר המכונית שבה נהג החשוד ברציחתה, נתניאל דיוויד רולנד, נכנסה אל החנייה, ג'וזפסון ניגשת אליה ונכנסת פנימה ללא היסוס. מטרים ספורים ממנה עמדו עשרות בני אדם, אך איש לא ידע מה יעלה בגורלה בתוך זמן קצר. "אפשר לראות בסרטון שלא מתבצעת חטיפה בכוח או כל דבר כזה. הנרצחת סברה שהיא נכנסת למכונית שנמצאת בשירות אובר", אמר סקיפ הולברוק, מפקד משטרת קולומביה בה אירעה הרצח המזעזע.

כאמור, בבית הנבחרים המקומי של דרום קרוליינה הועלתה לדיון הצעת חוק. יוזם ההצעה, סת' רוז, החליט לקרוא להצעת החוק על שמה של הנרצחת: "חוק סמנתה ג'וזפסון לנסיעה שיתופית בטוחה" יחייב את החברות כגון אובר וליפט לספק לנהגיה "שלט מואר שיוצג על גבי הדשבורד של הרכב בכל עת". ביום רביעי יתקיימו שלבי הדיון האחרונים כאשר אחריהם תתקיים הצבעה.

כזכור, ג'וזפסון תועדה יוצאת ממקום בילוי ונכנסת לבדה למכונית כשהיא בטוחה שמדובר באובר שהזמינה. בפועל, היא נרצחה ע"י נתנאל רולנד, שנעצר זמן קצר לאחר מכן ונגדו הוגש כתב אישום בחשד לחטיפה ורצח. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE