הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנער הנעדר מאילנוי" - אסיר משוחרר בן 23
תקוות המשפחה נגוזה אמש לאחר שבדיקת הדנ"א הצביעה על כך שלא מדובר בטימות'י פיצ'ן. הגבר שהתחזה לנער, בריאן ריני, השתחרר מבית הכלא בתחילת חודש מרץ לאחר שנשלח למאסר בגין פריצה לבית והשחתתו. לא ברור אם יועמד לדין בגין הפרשה

לאחר שאמש הודיע משרד ה-FBI בקנטקי כי הנער שנמצא במדינה אינו טימות'י פיצ'ן, הבוקר נחשפים פרטים חדשים על מי שזוהה כבריאן ריני בן ה-23, עבריין מורשע בעל עביר עשיר במעשי מרמה והונאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין: הנער הנעדר, טימות'י פיצ'ן. משמאל: ה"נער" המתחזה, בריאן ריני (צילום: FBI)

 

כזכור, מוקדם יותר השבוע טען "הנער" שהצליח לחמוק משוביו, שנעדר מאז שנת 2011. אמש הודיעה הבולשת הפדרלית שבדיקת דנ"א הצביעה על כך שלא מדובר בפיצ'ן. כאמור, הבוקר הוא זוהה באופן סופי כגבר בן 23 אשר שוחרר מבית הכלא לפני פחות מחודש, ב-7 במרץ.

בשנת 2017, ריני וחבריו ערכו מסיבה בבית מפואר באוהיו שהוצב בשוק המכירות. לשכנים הוא סיפר שמדובר במסיבה לכבוד רכישת הבית, אך בפועל הוא ערך בו מסיבה והרס את הבית ללא כל כוונה לקנות אותו. היות שהוא וחבריו העלו סרטונים ותמונות של המסיבה לרשתות החברתיות, המשטרה הצליחה לאתר אותם ולעצור אותם.

ריני הואשם בפריצה ובהשחתה ונשלח למאסר בראשית שנת 2018 והוא שוחרר על תנאי בתחילת מרץ. מעבר לעבירה זו, לריני עבר עשיר של בריחה מבתי עסק כגון מסעדות וברים לפני תשלום החשבון, תשלום בצ'קים שלא כוסו והקפצת כוחות המשטרה בטענות שווא.

למרות העובדה שכבר עבר בדיקה דומה, המשטרה החליטה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. בשלב זה, לא ברור אם הוא יועמד לדין בשל העובדה שטען הוא טימות'י פיצ'ן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE