הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: נהג אובר הוריד נוסע בנמה"ת, ואז שב לביתו כדי לפרוץ אליו
המשטרה בסן מטאו בוחנת אם החשוד, ג'קי וילסון, קשור למספר פריצות שאירעו באזור. למזלו של הנוסע, האזעקה הצליחה להבהיל את הפורץ, אך הוא ברח לבית סמוך וגנב משם מספר פריטים. למחרת היום ובעזרת צילומי מצלמת האבטחה, המשטרה הצליחה לאתר ולעצור אותו

המשטרה בסן מטאו, עיר הממוקמת דרומית לסן פרנסיסקו, עצרה השבוע את ג'קי גורדון וילסון, שעובד כנהג אובר, בחשד שפרץ לביתו של נוסע שפחות משעה קודם לכן הורד בנמל תעופה מקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ג'קי וילסון, מתקרב לאחד הבתים לאחר שהוריד את הנוסע (צילום: Ring)

 

על פי המשטרה, וילסון הוריד את הנוסע ביום שישי האחרון ומיד שב אל הבית. למזלו של הנוסע, הוא התקין מצלמת אבטחה מחוץ לבית, והאזעקה הופעלה. בית סמוך גם נפרץ, ועל פי החשד וילסון עומד מאחורי שתי העבירות. 

הנוסע לא קישר באופן מיידי בין הנסיעה באובר לבין הפריצה, אולם לאחר שהתעמק בצילומי מצלמת האבטחה החשד עלה. הוא שלח את התיעוד לשכנו, שבינתיים הזעיק את המשטרה. בעזרת התיעוד והמידע מהנוסע, הם הצליחו לאתר את וילסון, שגר בעיר רנצ'ו קורדובה, פרבר דרומי של סקרמנטו. למחרת היום, המשטרה בעיר עצרה את וילסון, שלבש את אותם הבגדים שלבש בעת הפריצות.

 

החשוד, ג'קי וילסון, לאחר מעצרו (צילום: משטרת סן מטאו / Shutterstock)

 

"השכיחות של מצלמות אבטחה ביתיות בהחלט מסייעת לנו", אמרו במשטרה סן מטאו, "המקרה הזה מדגים בדיוק כיצד יש לנהוג. מעבירים את התיעוד למשטרה ונותנים לנו לבצע את החקירה. במקרה הזה החשוד נעצר פחות מ-24 שעות לאחר האירוע".

כאמור, וילסון נעצר והואשם באופן רשמי בפריצה וניסיון פריצה, אך החוקרים בודקים אם הוא מעורב בפריצות נוספות שאירעו באזור בתקופה האחרונה. מחברת אובר, שמנסה להתגבר על אירוע הרצח בדרום קרוליינה בו הרוצח התחזה לנהג אובר, נמסר: "הסרנו את הנהג מהאפליקציה ברגע שקיבלנו את הדיווח מהמשטרה, ונשתף פעולה באופן מלא עם גורמי אכיפת החוק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE