הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שלושה נערים בני 13-14 נעצרו בחשד שחרכו צלבי קרס בחצר ובכבישים
משרד השריף של העיר חשף את דבר מעצרם של השלושה, ששמם לא פורסם. חרף גילם הצעיר, השלושה יועמדו לדין בגין הצתה, ונדליזם ופשעי שנאה, אך התובע המחוזי צריך לאשר את הסעיף האחרון והחמור ביותר. הנערים הודו במיוחס, אך לא סיפקו מניע למעשים המכוערים

משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס עצר שלושה נערים בחשד שהם עומדים מאחורי האירוע האנטישמי המכוער שנרשם בשבוע שעבר במחוז לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושה נערים בני 13-14 עומדים מאחורי סדרת המעשים האנטישמיים בלוס אנג'לס (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

כזכור, ביום חמישי שעבר דווח על צלבי קרס שנחרכו על גבי חצר של בית, וזמן קצר לאחר מכן נמצאו צלבי קרס שנחרכו באמצע הכביש. בנוסף, הבלשים סבורים ששלושת הנערים עומדים מאחורי סדרה של הצתות באזור סן דימאס.

על פי משרד השריף, ביום ראשון נמצא צלב קרס חרוך נוסף במרחק של פחות ממייל מהבית שבו הופיע סמל הנאציזם ביום חמישי. השוטרים עברו בבתים באזור וביקשו להיעזר במצלמות האבטחה הביתיות שהותקנו, וכך למדו ששלושת החשודים הם נערים בני 13-14. שמותיהם לא נמסרו בשל גילם הצעיר, אך המשטרה הצליחה לאתר ולעצור אותם אתמול (שני).

בחקירתם הם הודו במיוחס להם, והמשטרה מבקשת להעמיד אותם לדין בשל הצתה, ונדליזם ופשעי שנאה, אך הסעיף האחרון מותנה באישור התובע המחוזי של לוס אנג'לס. בשלב זה, החוקרים לא יכולים לייחס מניע למעשים, אך הדבר לא אמור למנוע את העמדתם לדין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE