הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קבלו הזדמנות נוספת להצטרף לחגיגה: פסטיבל הרוק הטוב ביותר בארצות הברית
אירועי סוף השבוע הראשון של פסטיבל קאוצ'לה משכו אל העמק בו שוכנת העיר אינדיו, קליפורניה, ים של אנשים ובהם גם לא מעט מפורסמים. אם הצלחתם לפספס את זה, יש לכם הזדמנות נוספת להצטרף לחגיגה

קשה להאמין שלא שמעתם על אחד הפסטיבלים הפופולריים שמתקיימים בארצות הברית, פסטיבל קאוצ'לה. בשנים האחרונות האירוע זוכה לביקוש מרשים, בעיקר בקרב מפורסמים רבים, שפוקדים אותו ובכך מעלים את היוקרה. גם השנה, פורש האירוע, שהוגדר לא פעם כפסטיבל הרוק הטוב ביותר בארצות הברית, את כנפיו ומכנס את טובי האמנים של התקופה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אחד המאפיינים הבולטים מהם נהנים המשתתפים באירוע הם מופעים של אמנים שיוצרים מוסיקה שמאפשרת לצאת מהגבולות המוכרים, על מנת לייצר צליל חדש. במקביל, בשנים האחרונות, המופעים מתהדרים באמנות ויזואלית ובשילוב אפקטים דיגיטליים שונים.

מדי שנה, מאז 1999, מתקיים הפסטיבל בעמק קאוצ'לה, בו נמצאת העיר אינדיו, ריברסייד, שבקליפורניה. האירוע הפך לאחד מפסטיבלי הרוק הפופולריים והאהובים ביותר, ובמסגרתו הופיעו שלל אמנים מובילים, בהם גם לאונרד כהן, פול מקרטני, פרינס המנוח, רד הוט צ'ילי פפרס, ג'יי זי, ביונסה, קניה ווסט, ועוד.

עם השנים התרחב היקפו של הפסטיבל שנמשך תחילה כיומיים, והפך לאירוע שמתפרש על פני שני סופי שבוע. בהמשך לכך, אם הגעתם עד הנה, סביר להניח שפספסתם את אירועי סוף השבוע האחרון,  שהתקיימו בין ה-12 ל-14 באפריל (כל הכרטיסים לסוף השבוע הזה נמכרו בסוף חודש ינואר).

מדי שנה משולב בליין אפ של הפסטיבל קונצרט של אמן מוביל במיוחד, שנחשב למופע המרכזי. בשנה שעברה היתה זו ביונסה שהפליאה לעשות וקיבלה ביקורות משבחות ומהללות. השנה תופסת את המשבצת אריאנה גרנדה והציפיות בהתאם.



פרט לגרנדה, הליין אפ של הפסטיבל השנה כולל בין היתר אמנים, כגון די.ג'י קאליד, פושה טי, צ'יילדיש גמבינו, די.ג'יי סנייק, דניס לויד, ג'יידן סמית', ג'ון הופקינס, בלאקפינק, אלה מאי, שרלוט גינצבורג, קינג פרינסס, נינה קרביץ, כריס לייק, ווקר אנד רויס, בילי אייליש, וויז כליפה, טים פרסלי, דיפ דיש.

עם זאת, יתכן ותוכלו להספיק ליהנות מאירועי סוף השבוע המתקרב, ה-19 עד ה-21 באפריל.

עשרות אלפי אנשים צפויים לקחת חלק באירועי הפסטיבל גם במהלך סוף השבוע השני. לכן מומלץ להיערך ולרכוש כרטיסים מראש (למופעים אליהם עדיין נותרו כרטיסים).

אתר: https://coachella.com/


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE