הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיפושים בוואלי לוס אנג'לס אחר חשוד בתקיפה מינית במכללת פירס
צעירה שעלתה על טרמפ קצר נאנסה בחניון המכללה שבוודלנד הילס. על פי המשטרה, החשוד ככל הנראה ממוצא מזרח תיכוני או היספני. למשטרה תיאור מדויק של החשוד ושל המכונית, וסריקות נרחבות מתבצעות מאז האירוע ביום שני האחרון

הרשויות בלוס אנג'לס פתחו בסריקות נרחבות אחר חשוד בתקיפה מינית שאירעה מוקדם יותר השבוע במכללת פירס (Pierce College) שבשכונת וודלנד הילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכללת פירס בה התרחשה התקיפה המינית בתחילת השבוע (צילום: מכללת פירס)

 

האירוע התרחש בסביבות השעה 10:30 בבוקר יום שני בפינת השדרות דה-סוטו ו-וויקטורי, אז המתינה אישה צעירה בתחנת האוטובוס. על פי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, גבר שנהג במכונית ספורט ישנה עצר בתחנה והציע לצעירה טרמפ למוסד הלימודי.

 

 

לטענת הצעירה, השניים נסעו לחניון המכללה, שם הנהג סירב לאפשר לה לצאת מהמכונית ותקף אותה מינית. בשלב מסוים היא הצליחה לברוח והודיעה על האירוע לאנשי האבטחה של המקום.

 

כרזות בעלות תיאור החשוד נתלו ברחבי הקמפוס (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

מעבר לנוכחות המוגברת של כוחות שיטור ברחבי הקמפוס, המשטרה פרסמה את תיאור החשוד: גבר ממוצא מזרח תיכוני או היספני בגילאים 30-40, משקלו כ-210 פאונד (כ-95 ק"ג) וגובהו 5 רגל ו-9 אינץ' (1.75 מטר). עוד תואר כבעל שיער מטולטל וכהה, כמו גם בעל זקן קצר ועיניים ירוקות. בעת האירוע הוא חבש כובע בז' עם מלבן אדום, חולצה ירוקה ומכנס כדורסל שחור. מכוניתו תוארה כמכונית ספורט משנות ה-90 בעלת שתי דלתות וחלונות מוכהים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE