הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע מיני חמור באובר: נוסעת נרדמה במהלך נסיעה, והתעוררה כשהיא עירומה
 "פקחתי עיניים וראיתי אותו רוכן מעליי", סיפרה נוסעת בפלורידה אשר לדבריה נפלה קורבן לניסיון אונס. הנהג החשוד נעצר והובא למשפט בו התגלה כי הוא ריצה בעבר 15 שנות מאסר בגין תקיפה בנסיבות מחמירות. כל זאת, כאמור, לא מנע את העסקתו בחברת ההסעות השיתופיות 

שוטרי משרד השריף של מחוז מיאמי-דייד עצרו השבוע את אמיליו ויקטורס בן ה-45, תושב מיאמי ומי שעובד כנהג בחברת אובר, בחשד שתקף מינית את אחת הנוסעות שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נהג האובר שחשוד בתקיפה מינית, אמיליו ויקטורס (צילום: משרד השריף של מחוז מיאמי-דייד)

 

על פי דוח המעצר, האישה הזמינה נסיעה עם Uber pool, נסיעה שיתופית ומוזלת, מנורת' מיאמי ביץ' לביסקיין פארק. בתחילת הנסיעה, האישה ישבה במושב האחורי, אך בהמשך עברה לשבת בסמוך לנהג כדי לפנות מקום לנוסעים הנוספים.

לדברי האישה, ששמה לא פורסם, היא נרדמה במהלך הנסיעה וכאשר היא התעוררה, היא ראתה את ויקטורס רוכן מעליה ומנסה לנשק אותה. "תפסיק, רד ממני", היא צעקה לעברו. לדבריה, הוא אמר "אני מצטער" ואז הפסיק את מעשיו. עוד סיפרה שהופשטה ע"י הנהג, אך היא לא ידעה לומר בוודאות אם הם קיימו יחסי מין.

היא דרשה מהנהג לקחת אותה ליעד המקורי שלה, והוא נענה לבקשה. לדבריה, כשחזרה לביתה היא גילתה ששעון ו-50 דולר מארנקה נעלמו. נהג האובר הכחיש שתקף אותה מינית וטען שעצר את המכונית בצד הדרך בגלל בעיה בצמיגים.

הוא נעצר והואשם באופן רשמי בתקיפה מינית, והבוקר הוא הובא בפני שופט כדי לקבוע אם יזכה לשחרור בערבות. בבית המשפט התגלה כי ויקטורס הוא נאסר בעבר במשך 15 שנים בעקבות תקיפה בנסיבות מחמירות, ועל כן השופט בתיק החליט להחזירו לבית המעצר עד תום ההליכים נגדו.

אין זו הפעם הראשונה שנהג אובר מואשם בפשע כלפי נוסעת. בשבוע שעבר דווח על מהגר שעבד כנהג אובר שאנס צעירה בבוסטון, וסוף חודש מרץ נרצחה סמנתה ג'וזפסון בת ה-21 לאחר שנכנסה בטעות אל מכונית שאותה חשבה כאובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE