הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל הביטולים נמשך: יונייטד איירליינס מתכוננת לקיץ ללא ה-737MAX
אחרי אמריקן וסאות'ווסט, גם יונייטד איירליינס שמחזיקה ב-14 מטוסי דגם זה החליטה לפעול במתכונת ודומה. כלל הטיסות שתוכננו ל-MAX9 עד חודש יולי יבוטלו, ותיתכן הארכה נוספת: "נמשיך לעקוב אחרי תהליך האישור מחדש של רשות התעופה ונבצע שינויים קלים בהתאם לכך"

חברת התעופה יונייטד איירליינס החליטה לבטל את כל טיסות שתוכננו להתבצע באמצעות מטוסי בואינג 737MAX8 עד תחילת יולי, ובכך היא הצטרפה למתחריה הגדולים, אמריקן וסאות'ווסט, שפעלו באופן דומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בואינג 737MAX9 של יונייטד ממריא מנמה"ת LAX (צילום: Shutterstock)

 

למעשה, החברה כבר ביטלה את כל הטיסות שתוכננו לדגם זה עד תחילת יוני, וההחלטה שהתקבלה בקרב ראשי החברה ככל הנראה מצביעה על כך שהמטוס לא ישוב לשחקים בתקופה הקרובה. כאמור, ההחלטה של יונייטד מצטרפת לזו שהתקבלה אצל ראשי יתר חברות התעופה הגדולות של ארצות הברית. אמריקן איירליינס הודיעה שתבטל את כל הטיסות עד ה-19 באוגוסט, וסאות'ווסט הודיעה על ביטול כל טיסות ה-737MAX8 עד ה-5 באוגוסט.

"אנחנו ממשיכים להתקדם לעבר עונץ הקיץ העמוסה, כך שנמשיך לעקוב אחרי תהליך האישור מחדש של רשות התעופה ונבצע שינויים קלים בהתאם לכך", נכתב בהודעה שפורסמה ע"י יונייטד, שמחזיקה בצי של 14 מטוסי 737MAX9.

 

עשרות מטוסי 737MAX מאוחסנים בוויקטורוויל שבקליפורניה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, צי מטוסי ה-737MAX של בואינג קורקעו לפני כחודש בעקבות התרסקות הדגם בטיסת אתיופיאן איירליינס, אסון שגבה את חייהם של 157 נוסעים ואנשי צוות. כחצי שנה קודם לכן, דגם זהה של חברת התעופה ליון אייר ובו 189 נוסעים ואנשי צוות התרסק בים ג'אווה שבאינדונזיה. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE